Nadleśnictwo Milicz ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 18
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3809301, 302, 303 , fax. 071 3840344
- Data zamieszczenia: 2016-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Milicz
ul. Trzebnicka 18 18
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 071 3809301, 302, 303, fax. 071 3840344
REGON: 93102402000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/milicz
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Nadleśnictwa Milicz w 2016 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Milicz materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxu. Wielkość zamówienia - poniżej 134 tys.euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4 ustawy) w wysokości : I część 600,00 zł słownie: sześćset złotych II część : 3 000,00 słownie: trzy tysiące złotych Całość zamówienia- 3 600,00 słownie: trzy tysiące sześćset złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w formie inna niż pieniężna, z treści dołączonych dokumentów powinna wynikać co najmniej kwota zabezpieczenia (co najmniej żądana przez Zamawiającego), warunki wypłaty, określenie zleceniodawcy, beneficjenta - Zamawiającego i gwaranta. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie banku (instytucji ubezpieczeniowej) do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, we wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wypłata z gwarancji nie może być uzależniona od zgłoszenia żądania wypłaty za pośrednictwem banku Zamawiającego, który to bank potwierdzi, że podpisy na żądaniu wypłaty zostały złożone przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Nr 58 9582 0000 2000 0000 1270 0002 BS Milicz z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata: przetarg nieograniczony Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Nadleśnictwa Milicz w 2016 roku z określeniem części lub całości zamówienia. Zaleca się aby kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 09.02.2016 r. do godz. 9:00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_milicz/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2016-06-28 - Dostawę artykułów biurowych, papierniczych oraz pozostałych artykułów do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-63/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-22 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa materiałów biurowych i taśm do drukarek
Dodano: 2016-05-13 - Dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów biurowych i taśm do drukarek
Dodano: 2016-04-05 - Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, Oddział w Opolu oraz Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych w ramach projektu Mały DolnoŚlązak.
Dodano: 2016-02-26 - ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH - 3 PAKIETY
Dodano: 2016-02-25 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papierniczych, papieru, druków biurowych i art. higienicznych do Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach
Dodano: 2016-02-17