7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 80-305 Gdańsk, ul. Polanki 117
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 5526407
- Data zamieszczenia: 2012-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ
ul. Polanki 117 117
80-305 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 5526407
REGON: 19059495700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.7szmw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych (12/2012) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek (12/2012). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Dotyczy pakietu 2 materiały eksploatacyjne - dopuszcza się oryginalne oraz wszystkie zamienniki z wyjątkiem wykonanych z części regenerowanych lub uzyskanych po recyklingu. Definicja pojęć: Materiały eksploatacyjne oryginalne - to tonery, taśmy, głowice, bębny wyprodukowane przez producentów urządzeń (drukarki, kserokopiarki), w których mają być stosowane. Materiały eksploatacyjne równoważne - to tonery, taśmy, głowice, bębny których parametry techniczne, w tym wydajność i jakość, odpowiadają materiałom oryginalnym, są fabrycznie nowe, do produkcji których użyto materiałów nowych nieregenerowanych, które przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelność, mikropęknięcia), w tym obudowy, wałki światłoczułe, listwy, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne co zostało potwierdzone oświadczeniem producenta produktu równoważnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.7szmw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów, tuszy, bębnów - oryginalnych, zamienników, regenerowanych, kopert RTG, baterii
Dodano: 2016-07-27 - CRAZ/37/2016/AEZ-Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa materiałów administracyjno - biurowych do 6 WOG w Ustce w 2016 r
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów administracyjno - biurowych do 6 WOG w Ustce w 2016 r.
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa sprzętu i artykułów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2016-05-06 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW KANCELARYJNO-BIUROWYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2016-04-11 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego.
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych
Dodano: 2016-04-07 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego
Dodano: 2016-03-24 - dostawę artykułów biurowych, papieru ksero oraz niszczarek
Dodano: 2016-01-19