Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2018 roku

Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86300 Grudziądz, ul. Waryńskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 56 696 80 91 do 93 , fax. +48 56 4506103, +48 56 6968098
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
    ul. Waryńskiego
    86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48 56 696 80 91 do 93, fax. +48 56 4506103, +48 56 6968098
    REGON: 34000902900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb członków Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w roku 2018, sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz ilościowy asortymentu został określony w załączniku nr 1 do ogłoszenia. III. Dostarczone materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji. IV. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zawierał odrębne umowy, z każdą z jednostek biorących udział w postępowaniu . V. Dostawy produktów będących przedmiotem postępowania będą dokonywane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem poszczególnych jednostek do ich siedziby od 1 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 roku. VI. Składając wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy uzupełnić wszystkie wymagane dane oraz przedłożyć oświadczenia oraz wykaz dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę (wzór na którym należy przedłożyć wymagane dokumenty znajduję się w załączniku nr 2 do ogłoszenia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia dostępny jest na stronie - http://bip.gpp.grudziadz.pl/. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (wraz z załączonym oświadczeniem) należy złożyć na piśmie w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być oznaczona nazwą i adresem Wykonawcy oraz zaadresowana na Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 32-36; 86-300 Grudziądz (Biuro Zarządu) oraz opisana: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Wniosek składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-23. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. 5. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach