Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych dla Gminy Kluczbork na lata 2018-2019

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46200 Kluczbork, ul. Katowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 183 864 , fax. 077 418 22 30
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    ul. Katowicka 1
    46200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 774 183 864, fax. 077 418 22 30
    REGON: 52570200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych dla Gminy Kluczbork na lata 2018-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb dostawy materiałów biurowych dla Gminy Kluczbork na lata 2018-2019. a) Szczegółowy wykaz zamawianych materiałów biurowych w przewidywanych ilościach zawiera Załącznik nr 8 „zestawienie materiałów biurowych” do SIWZ. b) Wszystkie materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości, wolne od wad fizycznych lub prawnych, odpowiadające rodzajowi i parametrom opisanym w Załączniku Nr 8 do SIWZ. Pod pojęciem „nowy” należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. c) Ilości podane w załączniki nr 8 do SIWZ są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu roszczeń d) Termin ważności (przydatności) przedmiotu zamówienia to minimum 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia towaru do Zamawiającego, lub terminu przydatności na opakowaniu, jeżeli jest terminem dłuższym. e) Zamawiający wymaga dostawy tylko oryginalnych materiałów eksploatacyjnych tj. tuszy, tonerów i taśm, nie zamienników. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia.. f) Wykonawca zobowiązuje się do załadunku, transportu, rozładunku i wniesienia dostarczonych materiałów biurowych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego: - bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Kluczborku; - bezpośrednio do jednostek organizacyjnych Zamawiającego na terenie Gminy Kluczbork tj. • Miejski Zarząd Obiektów Komunalnych; ul. Wolności 1a; 46-200 Kluczbork; • Muzeum im. Jana Dzierżona; • Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Kluczborku; • Środowiskowy Dom Samopomocy; • Gminna Szkoła Muzyczna I stopnia; • Publiczne Przedszkole nr 1 w Kluczborku; • Publiczne Przedszkole nr 2 w Kluczborku; • Publiczne Przedszkole nr 5 w Kluczborku; • Publiczne Przedszkole nr 7 w Kluczborku; • Publiczne Przedszkole nr 8 w Kluczborku; • Publiczne Przedszkole w Bogacicy; • Szkoła Podstawowa nr 1 w Kluczborku; • Szkoła Podstawowa nr 2 w Kluczborku; • Szkoła Podstawowa nr 5 w Kluczborku; • Szkoła Podstawowa w Bąkowie; • Szkoła Podstawowa w Bogacicy; • Szkoła Podstawowa w Kujakowicach Dolnych; • Szkoła Podstawowa w Kuniowie; • Administracja Oświaty w Kluczborku; • Kluczborki Dom Kultury; • Ośrodek Sportu i Rekreacji ; • Ośrodek Pomocy Społecznej; 2. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. 3. Zamawiający wymaga dostawy zamówionych materiałów biurowych w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku w godzinach pracy jednostek wymienionych w dziale III SIWZ pkt. 1 lit. f.) od daty wysłania zamówienia faxem lub e-mailem przez osoby odpowiedzialne za realizację przedmiotu umowy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas dostawy materiałów biurowych powyżej 2 dni, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 4. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30197644-2 – Papier kserograficzny; 30199500-5 – Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby; 30199230-1 – Koperty; 30125110-5 – Tonery do drukarek laserów/faksów; 30197600-2 – Papier i tektura gotowa; 30195500-7 – Tablice do pisania kredą lub przybory; Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ), 5. Wyjaśnienie w zakresie zastrzeżenia dokumentów jako tajemnicy przedsiębiorstwa (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach