Przetargi.pl
dostawa maszyn, urządzeń i oprogramowania w ramach doposażenia bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Technicznych w Olecku

Zespół Szkół Technicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 19400 Olecko, Plac Zamkowy
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 875 202 253 , fax. 875 202 254
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych
    Plac Zamkowy 2
    19400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 875 202 253, fax. 875 202 254
    REGON: 18297500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zst.olecko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa maszyn, urządzeń i oprogramowania w ramach doposażenia bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Technicznych w Olecku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, dostawę oraz instalację maszyn, urządzeń i oprogramowania w ramach doposażenia bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Technicznych w Olecku, przy uwzględnieniu podziału zamówienia na następujące CZĘŚCI: 1) CZĘŚĆ I – dostawa frezarki sterowanej numerycznie wraz z osprzętem i oprogramowaniem oraz panelu szkoleniowego do symulacji pracy obrabiarek CNC, 2) CZĘŚĆ II – dostawa przecinarki plazmowej CNC oraz sprężarki, 3) CZĘŚĆ III – dostawa oprogramowania typu CAD/CAM, 4) CZĘŚĆ IV – dostawa kamery termowizyjnej i wilgotnościomierza termowizyjnego. 2. Szczegółowy opis frezarki sterowanej numerycznie wraz z osprzętem i oprogramowaniem oraz panelu szkoleniowego do symulacji pracy obrabiarek CNC objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3. Szczegółowy opis przecinarki plazmowej CNC oraz sprężarki objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis oprogramowania typu CAD/CAM objętego CZĘŚCIĄ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 12 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis kamery termowizyjnej i wilgotnościomierza termowizyjnego objętych CZĘŚCIĄ IV zamówienia znajduje się w załączniku nr 13 do SIWZ. 6. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 10 – 13 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie maszyn, urządzeń i oprogramowania objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować produkty charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i parametrów określonych w tych załącznikach w zakresie +/- 5%, chyba że w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia podany został inny dopuszczalny zakres tolerancji. 7. Wykonawca dostarczy i zainstaluje produkty objęte przedmiotem zamówienia w siedzibie zamawiającego – 19-400 Olecko, Plac Zamkowy 2, w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego. 8. Dostawa i instalacja produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy oraz na koszt wykonawcy. 9. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42620000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – odpowiednio załączniki nr 10 – 13 do SIWZ, c) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. e) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach