Przetargi.pl
DOSTAWA MASZYN I URZĄDZEŃ W RAMACH PROJEKTU PN. „EDUAKCJA W TECHNIKACH”

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, Konarskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 835 422 , fax. 525 835 452
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    Konarskiego 1-3
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 835 422, fax. 525 835 452
    REGON: 092356219
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MASZYN I URZĄDZEŃ W RAMACH PROJEKTU PN. „EDUAKCJA W TECHNIKACH”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: CZĘŚĆ 1 - obrabiarki do metalu (tokarka uniwersalna z odczytem cyfrowym z wyposażeniem) - 1 szt. CZĘŚĆ 2 - manipulatora pneumatycznego - 1 szt. CZĘŚĆ 3 - oscyloskopu cyfrowego – 4 szt. CZĘŚĆ 4 - zasilacza stabilizowanego napięcia stałego – 2 szt. CZĘŚĆ 5 - narzędzi do gwintowania, wierteł, frez – 1 kpl. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 3) Przedmiot zamówienia określony dla: CZĘŚCI 1 stanowi zakup wyposażenia do pracowni mechanicznej dla zawodu technik mechanik w Czteroletnim Technikum w Zespole Szkół Zawodowych im. Gen. S. Maczka w Koronowie, CZĘŚCI 2-5 stanowi zakup wyposażenia do pracowni mechatronicznej dla zawodu technik mechatronik w Czteroletnim Technikum w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim 4) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5) Zamawiający wymaga, aby maszyny i narzędzia będące przedmiotem zamówienia: a) były fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 roku, b) były wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru normami przepisami, c) były wolne od wad fizycznych i prawnych, posiadały odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa d) posiadały wpis w książce gwarancji, dotyczący informacji o okresie obowiązywania gwarancji, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego by bieg okresu gwarancyjnego rozpoczął się z chwilą podpisania przez strony protokołu zdawczo- odbiorczego. (o ile dotyczy) 6) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz specyfikacji techniczno-użytkowej (załącznik 1 do Oferty) stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia i musi być dołączony do Oferty. W przypadku jego braku Zamawiający ofertę odrzuci o dyspozycję art. 89 ust. 2). 7) Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; d) Wykonawca poda numery telefonów kontaktowych i fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8) Wymagania dotyczące gwarancji a) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ostemplowanych kart gwarancyjnych w języku polskim objętej gwarancją części przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych maszyn i narzędzi na okres min. 12 miesięcy (dotyczy CZĘŚĆ 2, 3, 4 i 5) lub min. 24 miesięcy (dotyczy CZĘŚĆ 1 ), licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, o ile w złożonej ofercie nie wskaże dłuższego okresu. c) Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonych przez dostawców produktów, wydając w tym celu Zamawiającemu właściwe dokumenty gwarancyjne, najpóźniej w chwili podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. d) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązuję się w terminie uzgodnionym przez strony do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia. Niedotrzymanie uzgodnionego terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych w wysokości określonej w zawartej umowie. e) Wszelkie koszty związane z naprawą przedmiotu zamówienia w ramach gwarancji ponosi w całości Wykonawca. f) Opóźnienie w wykonaniu zamówienia lub obowiązków gwarancyjnych dłuższe niż 14 dni równoznaczne jest z nie zrealizowaniem dostawy albo z nie zrealizowaniem obowiązków wynikających z gwarancji i uprawnia Zamawiającego do dochodzenia roszczeń. g) W przypadku usterki, która będzie wymagała okresu naprawy dłuższego niż 4 tygodnie kalendarzowe liczone od zdiagnozowania usterki, Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze na okres realizacji naprawy. h) Wszystkie użyte przez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. i) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42600000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniona specyfikacja sprzętu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach