Przetargi.pl
Dostawa masła

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej 34
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8279215 , fax. 043 8279215
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Armii Krajowej 34 34
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8279215, fax. 043 8279215
    REGON: 73019902500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu powiatowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa masła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 4500 kg masła
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć oferenci, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie produkcji i/lub obrotu masłem 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz.U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ załącznik Nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na druku załączonym do specyfikacji 2/ aktualną kopię dokumentu potwierdzającego uprawnienia dostawcy do prowadzenia obrotu masłem i ew. upoważnienie do podpisania oferty i zawarcia umowy dostawy. 3/ zaświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, wydane przez właściwy Urząd Skarbowy nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem otwarcia ofert, 4/ zaświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, wydane przez ZUS nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem otwarcia ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-dps.spsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną