Przetargi.pl
Dostawa macierzy, sprzętu sieciowego oraz odnowienie kontraktu serwisowego

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20092 Lublin, ul. Obywatelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 635 300 , fax. 814 635 305
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie
    ul. Obywatelska 4
    20092 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 635 300, fax. 814 635 305
    REGON: 43012391300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wuplublin.praca.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa macierzy, sprzętu sieciowego oraz odnowienie kontraktu serwisowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy, sprzętu sieciowego oraz odnowienie kontraktu serwisowego: • Część I: Dostawa macierzy dyskowej • Część II: Dostawa przełączników sieciowych oraz kart sieciowych • Część III: Odnowienie kontraktu serwisowego dla macierzy dyskowej NetApp FAS2220 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załącznikach Nr 1.1-1.3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233141-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek wpłacić – przed upływem terminu składania ofert – wadium przetargowe w wysokości kwot wskazanych dla części, na które wykonawca składa ofertę, odpowiednio na kwotę: • Część I: 2200,00 PLN • Część II: 490,00 PLN • Część III: 500,00 PLN 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP SA 1 Oddział w Lublinie, ul Krakowskie Przedmieście 14, 20-002 Lublin nr rachunku 49 1020 3147 0000 8302 0111 5591, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.342-21/MKA/17 – Część …” 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. pkt 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają przepisy ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załączniki nr 2.1-2.3 do SIWZ b) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ c) dokument potwierdzający spełnienie przez oferowane dostawy kryteriów opcjonalnych określonych w poz. 13-15 tabeli Załącznika nr 1.1 do SIWZ (SOPZ) – dotyczy Części I: • Karta katalogowa produktu lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta. Gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty (np. odpowiednie fragmenty instrukcji obsługi, zrzuty ekranu z narzędzia do konfiguracji macierzy, polecenia konfiguracyjne, zrzut ekranu ze strony producenta, itp.) d) dokument potwierdzający spełnienie przez oferowane dostawy kryteriów opcjonalnych określonych w poz. 13-19 tabeli Załącznika nr 1.2 do SIWZ (SOPZ) – dotyczy Części II: • Karta katalogowa produktu lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta. Gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty (np. odpowiednie fragmenty instrukcji obsługi, zrzuty ekranu z narzędzia do konfiguracji macierzy, polecenia konfiguracyjne, zrzut ekranu ze strony producenta, itp.) e) dokument potwierdzający spełnienie przez oferowane dostawy kryteriów opcjonalnych określonych w Załączniku nr 1.3 do SIWZ (SOPZ) – dotyczy Części III: • Opis warunków realizacji kontraktu serwisowego dla wymagań dodatkowych f) pełnomocnictwo do reprezentowania: • wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych do oferty dokumentów. • wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). UWAGA. pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony.) g) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie tajemnicę przedsiębiorstwa). 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach