Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy ogłasza przetarg
- Adres: 87-300 Brodnica, ul. Wiejska 9
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 668 91 00 , fax. 56 668 91 01
- Data zamieszczenia: 2015-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
ul. Wiejska 9 9
87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 668 91 00, fax. 56 668 91 01
REGON: 00030232700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbrodnica.webc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa łóżek szpitalnych, wózków, kozetek i stołów z podziałem na pakiety asortymentowe - nr ZP/12/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżek szpitalnych, wózków, kozetek i stołów w wg opisu i ilościach podanych w SIWZ z podziałem na następujące pakiety: 1) Pakiet nr 1 - Łóżka szpitalne z szafkami CPV 33192120-9); 2) Pakiet nr 2 - Łóżeczka dla noworodków (CPV 33192120-9); 3) Pakiet nr 3 - Łóżka na OIT (CPV 33192120-9); 4) Pakiet nr 4 - Kozetki (CPV 33192210-7); 5) Pakiet nr 5 - Fotel - łóżko rodzica (CPV 39113000-7); 6) Pakiet nr 6 - Wózki do transportu pacjenta (CPV 33196100-1); 7) Pakiet nr 7 - Stoły zabiegowe (CPV 33192210-7); 8) Pakiet nr 8 - Stół operacyjny (CPV 33192230-3); Ogólny Kod CPV: 33192000-2 Meble medyczne Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pakiet. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie pakiety. Szczegółowe opisy poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Przez dostawę Zamawiający rozumie spełnienie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego następujących świadczeń: 1) Dostawa łóżek szpitalnych, wózków, kozetek i stołów zwanych dalej sprzętem, do szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2) rozpakowanie, montaż sprzętu w pomieszczeniach Zamawiającego, 3) wykonanie testów sprawdzających zamontowanego sprzętu oraz wykonanie niezbędnych ustawień w celu prawidłowego działania sprzętu, 4) praktyczne przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi i eksploatacji sprzętu, 3. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi spełniać warunki określone w załączniku nr 5 do SIWZ pt. Formularz spełniania warunków techniczno - użytkowych (odpowiedni pakiet). Nie spełnienie któregokolwiek z warunków określonych w załączniku nr 5 do SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. W celu potwierdzenia i weryfikacji informacji podanych w tym formularzu, do oferty należy dołączyć materiały informacyjne w postaci materiałów producenta, katalogów, folderów zawierających parametry sprzętu. 4. Projekt umowy stanowiący sposób realizacji dostawy (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z załącznikiem nr 5 do SIWZ są integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia. 5. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt z niezbędnym wyposażeniem musi być dopuszczony do do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.i oznaczony znakiem CE. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców. W sytuacji gdy, Wykonawca powierzy wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331920002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużenie okresu gwarancji i serwisu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozbrodnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie 2 sal dydaktycznych przy ul. Łukasiewicza 1 w zakresie zakupu wraz z dostawą mebli medycznych realizowany w ramach projektu Nauczanie symulacyjne drogą rozwoju dydaktyki medycznej w Collegium Medicum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa i montaż mebli medycznych dla Innowacyjnego Forum Medycznego w Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa i montaż mebli medycznych, krzeseł i taboretów
Dodano: 2015-12-15 - Dostawa łóżek szpitalnych i łóżeczek noworodkowych - nr sprawy ZP/16/2015
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa mebli medycznych i drobnego sprzętu medycznego. Nr sprawy 852/P/2015
Dodano: 2015-07-02 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Zakładu Teleradioterapii we Włocławku
Dodano: 2015-05-11 - dostawy łóżek szpitalnych, szafek przyłóżkowych i bhp oraz krzeseł
Dodano: 2015-03-19 - dostawa mebli medycznych i drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2015-02-19 - Zakup i dostawa udogodnienia do porodów w pozycjach wertykalnych z modułami
Dodano: 2014-12-20 - Dostawa sprzętu i aparatury medycznej
Dodano: 2014-07-03