Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg
- Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
- Data zamieszczenia: 2020-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
ul. Biernackiego 9
20-089 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
REGON: 43099240200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://janbozy.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŁÓŻEK, STOLIKÓW, WAG, WÓZKÓW, LEŻANEK I FOTELI NA ODZIAŁ NOWORODKOWY I POŁOŻNICZY - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia. 3.1.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego. Zakres zamówienia obejmuje 3 nw. zadania: Zadanie nr 1 – Dostawa łóżek noworodkowych – szt. 15, wag noworodkowych z szafką – 2 szt., stolików zabiegowych – szt. 5, wózków do transportu posiłków – szt.1, wózków do transportu odpadów – szt.6 Zadanie nr 2 – Dostawa wózków do przewozu pacjenta – szt. 2, leżanek medycznych – szt. 2, foteli do karmienia – szt. 3, Zadanie nr 3 – Dostawa wózków magazynowych – szt. 3. 3.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w stosunku do zadań oraz wymagania Zamawiającego, zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.1.4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.2. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia, był fabrycznie nowy, wyprodukowany co najmniej w roku 2020 r., nierekondycjonowany, nie powystawowy, niepodemostracyjny. 3.2.2. Wymagany minimalny okres gwarancji – liczony od daty dostawy (potwierdzonej pisemnym protokołem odbioru), nie krótszy niż 12 miesięcy, zgodnie z minimalnym okresem podanym w ppkt. 12.8. SIWZ. 3.2.3. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 3.2.4. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie – potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy (Zał. nr 1 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. 8.2. SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj.: 8.2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 8.3. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. 9.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 12-22, ustawy. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika). 9.3. Zgodnie z art. 141 ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9.4. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 9.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego realizowana w ramach projektu pn. Środowisko lokalne motorem rozwoju usług społecznych.
Dodano: 2023-04-20 - dostawa łózek szpitalnych
Dodano: 2021-02-24 - Dostawa łózek szpitalnych i szafek przyłóżkowych
Dodano: 2019-10-07 - Dostawa dwóch łóżek porodowych
Dodano: 2019-10-03 - Zakup sprzętu medycznego dla potrzeb Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
Dodano: 2018-11-30