Przetargi.pl
Dostawa lotniczych części zamiennych jednorazowego użytku do samolotu MiG-29M dla 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego - Sprawa ZP/19/2016.

23 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
    REGON: 71003764000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lotniczych części zamiennych jednorazowego użytku do samolotu MiG-29M dla 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego - Sprawa ZP/19/2016.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa lotniczych części zamiennych jednorazowego użytku do samolotu MiG-29M dla 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego, szczegółowo opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ w zał. nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na 32 zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną ilość zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. Wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: Lotnicze części zamienne jednorazowego użytku do samolotu MiG-29M dostarczone w ramach niniejszego postępowania muszą być fabrycznie nowe, nieremontowane, nieużywane oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ. Wszystkie części będące przedmiotem zamówienia muszą być z produkcji 2014, 2015, 2016 roku, z wyjątkiem wyrobów gumowych, takich jak: zagłuszki gumowe, które muszą być z produkcji 2015/2016 roku. Lotnicze części muszą być zgodne z aktualną dokumentacją techniczną producenta samolotu MiG-29M. Lotnicze części zamienne będące przedmiotem zamówienia powinny być dostarczone do Zamawiającego wraz z oryginalnymi dokumentami producenta np. metryka, certyfikat jakości itp. potwierdzającymi spełnienie wymagań dokumentacji technicznej, produkcyjnej lub odpowiednich norm. Wymagany przez zamawiającego minimalny okres gwarancji części wymienionych w zał. nr 1 do SIWZ nie może być krótszy niż 24 miesiące - licząc od daty odbioru części przez zamawiającego. Wszystkie terminy gwarancji winny być liczone od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przez zamawiającego. Wszystkie wymagania jakościowe podlegają nadzorowaniu w formie odbioru, realizowanego zgodnie z wymaganymi klauzulami jakościowymi przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe RWP. Odbioru jakościowego przedmiotu zamówienia dokona RPW wyznaczone przez Wojskowe Centrum Normalizacji, Jakości i Kodyfikacji na podstawie klauzul jakościowych zawartych w załączniku nr 1 i nr 6 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić RPW o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia na co najmniej 5 dni roboczych przed jego planowanym terminem. Warunkiem koniecznym przyjęcia dostawy przez Zamawiającego będzie przedstawienie przez Wykonawcę protokołu odbioru jakościowego wystawionego przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części równoważne zamienniki dla zadania 1-32. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie części zamienne o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do części wskazanych pożądanych przez zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Składając ofertę równoważną wykonawca będzie zobowiązany wskazać w ofercie zadania i pozycje, w zakresie których oferuje części równoważne, podać opis, typ i nr katalogowy tych części, które oferuje - w zał. nr 1 SIWZ wykonawca wypełni kolumnę nr 11. W przypadku braku wpisu w kolumnie 11 zamawiający będzie uważał, że wykonawca zaoferował część wymaganą przez zamawiającego ujętą jako pierwszą. Dostawa powinna być zrealizowana przez wykonawcę do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie 23.BLT w Mińsku Mazowieckim, 05-300 Mińsk Mazowiecki w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - do 14:00. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego minimum z dwudniowym wyprzedzeniem telefonicznie: 261 553 206 lub faksem: 261 553 206. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt. Do momentu odbioru asortymentu przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego niebezpieczeństwo związane z utratą lub uszkodzeniem towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Warunkiem koniecznym przyjęcia dostawy przez Zamawiającego będzie przedstawienie przez Wykonawcę protokół odbioru jakościowego podpisanego przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe wyznaczone przez Wojskowe Centrum Normalizacji, Jakości i Kodyfikacji. Protokół przyjęcia - przekazania stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. W przypadku, gdy dostarczony towar w części lub całości nie będzie odpowiadał wymaganiom zawartym w SIWZ oraz formularzu cenowym - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, do magazynu, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na własny koszt w terminie obowiązywania umowy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone części były oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację produktu. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie będzie przyjęty. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad produkcyjnych dostarczonych części, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. W takim przypadku , Wykonawca wymieni towar wadliwy na nowy, wolny od wad w terminie 28 dni od daty otrzymania Protokołu reklamacji. Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru wraz z Protokołem reklamacji za pokwitowaniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 347310000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach