Przetargi.pl
Dostawa łodzi, jachtów, pontonu, przyczepy transportowej oraz wyposażenia biura w ramach projektu pn. „Rozwój zaplecza pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich w oparciu o Ekomarinę w Iławie

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14200 Iława, ul. Niepodległości
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13
    14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 52437000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.umilawa.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa łodzi, jachtów, pontonu, przyczepy transportowej oraz wyposażenia biura w ramach projektu pn. „Rozwój zaplecza pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich w oparciu o Ekomarinę w Iławie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do szkolenia żeglarskiego, obejmującego zakup łodzi typu Laser; Optimist wraz z wózkami podłodziowymi; Omega; jachtu szkoleniowego pontonu oraz , przyczep transportowych oraz wyposażania biura i sali szkoleniowej w ramach projektu pn. „Rozwój zaplecza pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich w oparciu o Ekomarinę w Iławie”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „towarem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z osimu części: 1) Część 1 - ŁODZIE TYPU LASER - przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) 3 kompletów (2 sztuki Laser 4.7 oraz Laser Standard – szt. 1) nowych łodzi żaglowych (szkoleniowo-regatowych): jachtów odpowiadających pod względem minimalnych parametrów technicznych i wyposażenia klasie Laser(One Design) - posiadających pełne wyposażenie, gotowych do żeglugi i startu w regatach- funkcja i przeznaczenie jednostki: szkolenia młodzieży, starty w licencjonowanych zawodach żeglarskich, b) dostarczone jachty muszą odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i funkcjonalności właściwych międzynarodowej klasie Laser (One Design). W przypadku nie spełnienia wymogów, o których mowa w zdaniu pierwszym Zamawiający odmówi odebrania dostarczonych jachtów, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia do czasu dostosowania dostarczonych do przedmiotowych wymogów, c) kody CPV: 34522100-3 - Łodzie żaglowe. 2) Część 2 - JACHT KLASY OMEGA - przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) 2 jachtów klasy Omega -wersja turystyczna posiadających pełne wyposażenie, gotowych do żeglugi, b) dostarczone jachty muszą odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i funkcjonalności właściwych międzynarodowej klasie Omega. W przypadku nie spełnienia wymogów, o których mowa w zdaniu pierwszym Zamawiający odmówi odebrania dostarczonych jachtów, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia do czasu dostosowania dostarczonych do przedmiotowych wymogów, które są dostępne pod adresem http://klasaomega.pl/wp-content/uploads/2017/05/Przepisy-techniczne-dla-floty-Standard-2017-2020.pdf, c) kody CPV: 34522100-3 - Łodzie żaglowe. 3) Część 3 – ŁODZIE OPTYMIST – przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) 10 sztuk jednoosobowych, nowych łodzi szkoleniowych typu Optimist z wózkami podłodziowymi, b) dostarczone łodzie muszą odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i funkcjonalności właściwych międzynarodowej klasie Optimist. W przypadku nie spełnienia wymogów, o których mowa w zdaniu pierwszym Zamawiający odmówi odebrania dostarczonych jachtów, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia do czasu dostosowania dostarczonych do przedmiotowych wymogów, które są dostępne pod adresem: Przepisy klasowe: http://www.psko.pl/file/PK-OPP-2018-pl.pdf c) kody CPV: 34522100-3 - Łodzie żaglowe, 4) Część 4 – PONTON – przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. nowej łodzi asekuracyjnej– pontonu typu RIB o długości całkowitej 5,15 m wraz z silnikiem zaburtowym o mocy 40 KM w pełni wyposażonej, gotowej do żeglugi, b) kody CPV: 34521400-9 - Łodzie ratunkowe. 5) Część 5 - JACHT SZKOLENIOWY a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. jachtu szkoleniowego typu Antila 22, b) kody CPV: 34522100-3 - Łodzie żaglowe 6) Część 6 - PRZYCZEPY TRANSPORTOWE a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. wraz z kompletem niezbędnych dokumentów do zarejestrowania - do transportu pontonu i łodzi, Optimist b) kody CPV: 34911100-7 - wózki 7) Część 7 - WYPOSAŻENIE BIURA I SALI SZKOLENIOWEJ - IT - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu : a) Laptop - 2 szt. b) Telewizor - 1 szt. c) Tablica interaktywna - 1 szt. d) Rzutnik multimedialny - 1 szt. e) Flipchart - 1 szt. f) Ekran rozwijany elektrycznie - 1 szt. g) Zestaw pierwszej pomocy r0 dla ratownictwa wodnego (WOPR) z wyposażeniem - 1 kpl h) kody CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne, 30195900-1 Tablice do pisania i tablice multimedialne; 30195900-1 Tablice do pisania i tablice magnetyczne; 32322000-6 Urządzenia multimedialne, 38652100-1 Projektory, 32324600-6 - Telewizory cyfrowe 8) Część 8 - WYPOSAŻENIE BIURA I SALI SZKOLENIOWEJ - MEBLE - obejmuje dostawę w szczególności następujących mebli: a) szafla aktowa - 2 szt. b) regał - 2 szt., c) stół - 15 szt. d) półka - 2 szt. e) biurko - 1 szt. f) krzesła - 30 szt g) kody CPV: 39132100-7 - szafy na akta, 39121200-8 - stoły, 39121100-7 - biurka, 39111100-4 - siedziska, 39131000-9 - regały biurowe, 38653400-1 - Ekrany projekcyjne 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu dla części 1 - 8 oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ, 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Wymieniony w załączniku nr 5 do SIWZ towar musi być fabrycznie nowy i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 2) Do dostarczanego przedmiotu zamówienia należy dołączyć wszystkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 3) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych wad lub usterek na zasadach określonych we wzorze umowy. 4) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 5) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model oraz w razie konieczności inne symbole/numery wyspecyfikowanego sprzętu, tak, aby w sposób jednoznaczny można było zidentyfikować parametry oferowanego sprzętu dotyczy tylko części 7-8, 6) Zamawiający informuje przedmiot zamówienia dla części 1-8 obejmuje także dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi (szkolenie nie dotyczy części 6 -8)obejmuje także dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi. 7) Oznaczenie dostarczonego przedmiotu zamówienia logotypami zgodnie z zapisami: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku 5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, , charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w załączniku nr 5 do SIWZ. 6. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1G i 1H do SIWZ tabela nazwy producenta/modelu oferowanych urządzeń spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34522100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowa kalkulacja przedmiotu zamówienia - sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C i/lub 1D i/lub 1E i/lub 1F i/lub 1G i/lub 1H do SIWZ, 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2. Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt, iż nie określił warunków udziału w postępowaniu nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia, a wymaga tylko złożenia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach