Przetargi.pl
Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych oraz opracownie zintegrowanego portalu www wraz z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego.

Gmina Barczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
  • Data zamieszczenia: 2019-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barczewo
    Plac Ratuszowy 1
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
    REGON: 51074357400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych oraz opracownie zintegrowanego portalu www wraz z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca. 2. Wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca. 3. Modernizacja systemu dziedzinowego. 4. Zakup licencji modułu komunikacji dla CPeUM. 5. Wdrożenie modułu komunikacji dla CPeUM. 6. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 5PD. 7. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD. 8. Opracowanie zintegrowanego portalu www. 9. Wyposażenie serwerowni - zakup serwera – 2 szt. 10. Wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania zarządzającego serwerem – 2 szt. 11. Wyposażenie serwerowni - zakup macierzy dyskowej – 1 szt. 12. Wyposażenie serwerowni - zakup szafy RACK z modułem gaśniczym – 1 szt. 13. Wyposażenie serwerowni - zakup UPS – 2 szt. 14. Wyposażenie serwerowni - zakup systemu monitorowania warunków pracy – 1 szt. 15. Wyposażenie serwerowni - zakup systemu kontroli dostępu do serwerowni – 1 szt. 16. Wyposażenie stanowisk pracy - zakup zestawów komputerowych – 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Wymagania dotyczące okresu udzielenia gwarancji w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na kwotę: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach