Gmina Kurzętnik ogłasza przetarg
- Adres: 13306 Kurzętnik, ul. Grunwaldzka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 056 4740515, 056 4748282 , fax. 564 748 284
- Data zamieszczenia: 2019-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kurzętnik
ul. Grunwaldzka 39
13306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 056 4740515, 056 4748282, fax. 564 748 284
REGON: 53826000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych, opracowanie dokumentacji SZBI oraz uruchomienie systemu informacji przestrzennej wraz z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Część 1 – Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych oraz uruchomienie systemu informacji przestrzennej: a. zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca; b. wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca; c. modernizacja systemu dziedzinowego; d. zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów; e. wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów; f. opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 5PD; g. opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD; h. zakup licencji systemu informacji przestrzennej; i. wdrożenie systemu informacji przestrzennej; j. przeprowadzenie digitalizacji zasobów informacji przestrzennej; k. opracowanie API zasobu informacji przestrzennej; l. modernizacja strony www do standardów WCAG 2.0. 2. Część 2 – Dostawa oprogramowania i sprzętu informatycznego: a. wyposażenie serwerowni – zakup serwera – 2 szt.; b. wyposażenie serwerowni - zakup macierzy dyskowej – 1 szt.; c. wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania zarządzającego do serwera – 1 szt.; d. wyposażenie serwerowni - zakup szafy rack – 1 szt.; e. wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UPS – 2 szt.; f. wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup czytnika kodów kreskowych – 1 szt.; g. wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup drukarki kodów kreskowych – 1 szt.; h. wyposażenie stanowiska kancelaryjnego – zakup skanera – 1 szt. Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Wymagania dotyczące okresu udzielenia gwarancji w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na kwotę: 1. Część 1 – 10 000,00 zł 2. Część 2 – 3 000,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału SIWZ; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2018 poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 39 9484 1121 2004 0090 0983 0019 Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział w Nowym Mieście Lubawskim z dopiskiem „Wadium znak sprawy: IRG.271.6.2019. cześć……” Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Przedmiotowy dokument musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa ustawa.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1. Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę; 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 3. pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy; 4. w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia); 5. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VI SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ; - jeśli dotyczy 6. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9 niniejszego Rozdziału składa: 1. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.1 niniejszego Rozdziału Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.2 niniejszego Rozdziału Wykonawca składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3-9.4 niniejszego Rozdziału Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednolitego systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy oraz testów kwalifikacyjnych w ramach kwalifikacji zawodowej kierowców
Dodano: 2023-12-07 - Dostawa i wdrożenie systemów podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa oprogramowania na potrzeby modernizacji infrastruktury serwerowej ITS dla ZDZiT w Olsztynie
Dodano: 2023-11-17 - „Rozwój systemów informatycznych w Gminie Orneta w celu zwiększenia dostępności i jakości e-usług publicznych - etap 2”
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa i wdrożenie systemów podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa
Dodano: 2023-09-27 - Wyposażenie i usługi niezbędne w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa szpitalnych systemów teleinformatycznych.
Dodano: 2023-09-26 - „Rozwój systemów informatycznych w Gminie Orneta w celu zwiększenia dostępności i jakości e-usług publicznych - etap 2”
Dodano: 2023-09-18 - Zakup i dostawa licencji do oprogramowania do pracy zdalnej oraz zarządzania legalnością oprogramowania, incydentami i monitoringu sieci w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-09-06 - „Zakup i dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina realizowanego w dwóch zadaniach.”
Dodano: 2023-07-11 - Usługa zaprojektowania i implementacji platformy webowej, dostępnej na komputery i urządzenia mobilne, umożliwiającej profilaktykę i leczenie chorób skupionych wokół problemów glukozowo-ins. (...)
Dodano: 2023-05-16