Przetargi.pl
Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych, digitalizacja i udostępnienie zasobów informacji przestrzennej oraz modernizacja strony WWW z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego

Gmina Piecki ogłasza przetarg

  • Adres: 11710 Piecki, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 422 029 , fax. 897 422 065
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piecki
    ul. Zwycięstwa 34
    11710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 422 029, fax. 897 422 065
    REGON: 51074275800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych, digitalizacja i udostępnienie zasobów informacji przestrzennej oraz modernizacja strony WWW z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Część I. Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych oraz uruchomienie e-usług publicznych: a. Zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca (CPeUM) b. Wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca c. Modernizacja systemu dziedzinowego d. Zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów e. Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów f. Zakup licencji modułu komunikacji dla CPeUM g. Wdrożenie modułu komunikacji dla CPeUM h. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 5PD i. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD j. Wdrożenie usług katalogowych k. Opracowanie dokumentacji SZBI 2) Część II. Dostawa oprogramowania i sprzętu informatycznego: a. Wyposażenie serwerowni - zakup serwera b. Wyposażenie serwerowni - zakup macierzy dyskowej c. Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM d. Wyposażenie serwerowni - zakup przełącznika sieciowego e. Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawów komputerowych f. Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup skanera dokumentowego g. Zakup licencji oprogramowania do zarządzania siecią Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację. 3) Część III. Przeprowadzenie digitalizacji zasobów i opracowanie API informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych a. Przeprowadzenie digitalizacji zasobów informacji przestrzennej b. Opracowanie API zasobu informacji przestrzennej, c. Opracowanie i wdrożenie e-usług opartych o zasoby informacji przestrzennych na platformie ePUAP- 5PD. 4) Część IV. Modernizacja strony www do standardów WCAG2.0. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Wymagania dotyczące okresu udzielenia gwarancji w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1) 10 000,00 zł dla części I 2) 5 000,00 zł dla części II 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału SIWZ; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2018 poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 30 9364 0000 2006 0001 0120 0005 z dopiskiem „Wadium znak sprawy RZK.721.2.2018”. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Przedmiotowy dokument musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy; 4) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia); 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VI SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ; 6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach