Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg
- Adres: 42-202 Częstochowa, Kilińskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343785233 , fax. 343785233
- Data zamieszczenia: 2019-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
Kilińskiego 10
42-202 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 343785233, fax. 343785233
REGON: 00123278700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: spr.bip.czestochowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa: leków, leków przeciwzakrzepowych, pasków do glukometrów i lancetów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa: leków, leków przeciwzakrzepowych, pasków do glukometrów i lancetów. Przedmiot zamówienia obejmuję zadania: Zadanie nr 1 – Dostawa leków Zadanie nr 2 – Dostawa leków przeciwzakrzepowych Zadanie nr 3 – Dostawa pasków do glukometrów i lancetów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualna koncesja lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego uprawniające do prowadzenia hurtowni farmaceutycznej na obrót środkami farmaceutycznymi dopuszczonymi do obrotu, zgodnie z ustawą z dn. 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 r., poz.499 z póź zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. W przypadku gdy na prowadzenie działalności nie jest wymagana koncesja lub zezwolenie, należy dołączyć stosowne oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca - bez wezwania - na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć dokumenty: wypełniony formularz asortymentowo – cenowy wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, ewentualne pełnomocnictwa, oraz zobowiązanie podmiotu trzeciego -wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII 3 lit. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa w pkt 15 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 15, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2024-04-15 - Dostawa środków medycznych
Dodano: 2024-03-30 - Dostawa leku Durvalumab
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dezynfekcji dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o.
Dodano: 2024-02-06 - Dostawa leku Durvalumab
Dodano: 2024-01-25 - Sukcesywne dostawy produktów leczniczych oraz preparatu myjąco-dezynfekującego i dezynfekującego do endoskopów na potrzeby Apteki Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa środków medycznych
Dodano: 2024-01-18 - Dostawa produktów leczniczych (leków) do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2024r. do 31.12.2025r.
Dodano: 2024-01-16 - ZP-2200-56/23 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH (do leczenia SM B.29)
Dodano: 2024-01-15 - Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2024-01-03