Przetargi.pl
Dostawa leków do Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy.

Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87300 Brodnica, ul. Wiejska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 668 91 00 , fax. 56 668 91 01
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
    ul. Wiejska 9
    87300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 668 91 00, fax. 56 668 91 01
    REGON: 30232700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbrodnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków do Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków przez okres 12 miesięcy do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy z podziałem na części (pakiety) w zakresie i przedmiocie podanym w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1.1. Pakiet nr 1 – Płyny Infuzyjne nr 1 (CPV 33692500-2) 1.2. Pakiet nr 2 – Płyny Infuzyjne nr 2 (CPV 33692500-2) 1.3. Pakiet nr 3 – Albuminum (CPV 33600000-6) 1.4. Pakiet nr 4 – Immunoglobuliny Anty-D (33651520-9) Przedmiot zamówienia określony został za pomocą poniższych kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV : CPV 33600000-6 – Produkty farmaceutyczne, CPV 33692500-2 – Płyny dożylne, CPV 33651520-9 – Immunoglobuliny. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SIWZ – Formularzu cenowym. Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkty lecznicze, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r., Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2211, z późn. zm.) – dotyczy produktów leczniczych. Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 211, z późn. zm.) – dotyczy wyrobów medycznych. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ wraz załącznikami został wskazany znak towarowy, patent, pochodzenie, normy polskie PN lub międzynarodowe, europejskie oceny techniczne, aprobaty, wspólne specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe i techniczne oraz standardy nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy 2. W związku z podziałem zamówienia na części, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie części (pakiety). W przypadku składania oferty na dany pakiet Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym danego pakietu. Szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw odnośnie wszystkich pakietów zawiera wzór umowy – zał. nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca określi w formularzu cenowym w kolumnie „Nazwa Handlowa”, nazwę handlową zaoferowanego produktu. Jeżeli Wykonawca oferuje produkt w innym (większym, mniejszym) opakowaniu zobowiązany jest wpisać w tej kolumnie wielkość opakowania. 4. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje dany lek w opakowaniu zawierającym inną ilość niż została wpisana w formularzu cenowym, należy odpowiednio przeliczyć ilość opakowań, zaokrąglając do pełnej liczby wzwyż. W celu sprawdzenia poprawności przeliczenia Zamawiający prosi Wykonawców o zaznaczenie faktu przeliczenia ilości opakowań np. przez pogrubienie tekstu. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do wskazanych w formularzu cenowym nazw handlowych leków pod warunkiem, że zaoferowane odpowiedniki będą posiadać taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych, postać farmaceutyczną, oraz muszą wykazać się równoważnością biologiczną wobec pozycji asortymentowej, której odpowiednik dotyczy. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę postaci form doustnych: 1) Zamiast tabletek – tabletki powlekane, kapsułki, drażetki, 2) Zamiast tabletek powlekanych – tabletki, kapsułki lub drażetki, 3) Zamiast kapsułek – tabletki powlekane, tabletki lub drażetki, 4) Zamiast drażetek – tabletki powlekane, tabletki, kapsułki, 5) Zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki, tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie, 7. Zamawiający dopuszcza zamianę postaci iniekcyjnych: 1) Zamiast ampułek – fiolki; 2) Zamiast fiolek – ampułki. 8. UWAGA! - W związku z nieustannie zmieniającą się sytuacją na rynku produktów farmaceutycznych, Zamawiający zwraca się do Wykonawców z prośbą, aby – niezwłocznie po zapoznaniu się z zapisami SIWZ – informowali Zamawiającego o ewentualnych przypadkach braku danych asortymentów na rynku (z przyczyn obiektywnych, np. wycofanie z obrotu, wstrzymanie produkcji, itp.). W takich przypadkach asortymenty te będą wyłączane z danego pakietu w celu umożliwienia Wykonawcom złożenia oferty i umożliwienia Zamawiającemu dokonania później oceny ofert. O wyłączeniu danego asortymentu z odpowiedniego pakietu Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców. 9. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 1.1. Pakiet nr 1 – Płyny Infuzyjne nr 1 (CPV 33692500-2) – wadium: 300 PLN 1.2. Pakiet nr 2 – Płyny Infuzyjne nr 2 (CPV 33692500-2) – wadium: 3500 PLN 1.3. Pakiet nr 3 – Albuminum (CPV 33600000-6) – wadium: 3000 PLN 1.4. Pakiet nr 4 – Immunoglobuliny Anty-D (33651520-9) – wadium: 500 PLN przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. W przypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1.pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110, z późn. zm.). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Nr rachunku 93 9484 1150 2200 0000 5733 0004
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej polegającej na prowadzeniu hurtowni farmaceutycznej tj. dysponuje decyzją Głównego Inspektora Farmaceutycznego wydaną zgodnie z art 74 ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2211, z późń. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, składane przez wszystkich Wykonawców do upływu terminu składania ofert: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (druk oferta) - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wg załącznika nr 1A do SIWZ (wybrane formularze właściwe dla części (Pakietu), na które Wykonawca składa ofertę). 3. Oświadczenie o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełniania warunków postępowania – wg załącznika nr 2 do SIWZ. Oświadczenie to ma stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.4.3., składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4 Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt V.2.2.1. SIWZ (jeżeli dotyczy). 5. Pisemne zobowiązanie do udostępnienia zasobów, o którym mowa w pkt V.3.1. 6.. Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność części oferty - patrz pkt X.6.5. SIWZ). 7. Dowód wniesienia wadium. 8. W przypadku działania przez pełnomocnika Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 9. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego - www.bip.zozbrodnica.pl w zakładce postępowania, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie powinno być złożone na druku załącznika nr 3 do SIWZ. 10. Dokumenty na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, składane przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z art. 26 ust. 2 w związku z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp). Dokumenty są składane Zamawiającemu na wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy z najwyżej ocenioną ofertą z terminem złożenia dokumentu nie krótszym niż 10 dni. 11. Dokumenty składane w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania: 12. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, chyba, że wystąpi sytuacja opisana w pkt VI.7. SIWZ; 13. Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej tj. dysponuje decyzją Głównego Inspektora Farmaceutycznego wydaną zgodnie z art 74 ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2211, z póżn. zm.). 14. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz odpowiednie zaświadczenie, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin wystawienia dokumentu jest tożsamy z terminem określonym w pkt 6.1.7. 17. W odniesieniu do instytucji, tzw. self – cleaning, Zamawiający dopuszcza – w sytuacji zaistnienia podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania możliwość przedstawienia przez tego Wykonawcę dowodów na to, że podjął środki wystarczające do wykazania jego rzetelności w tym, że: a) naprawił szkodę lub zadośćuczynił za doznaną krzywdę, b) podjął współpracę z organami ścigania, 3) podjął konkretne środki techniczne, kadrowe, organizacyjne, odpowiednie do zapobiegania kolejnym przestępstwom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w takim przypadku Zamawiający rozpatrzy dowody wskazane wyżej i dokona ich oceny w świetle przesłanek wykluczenia Wykonawcy określonych w art. 24 ust. 1 pkt 2, 4 - 11 oraz w ust. 2 pkt 1 i 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach