Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 33-101 Tarnów, Kwiatkowskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48146880511 , fax. +48146880511
- Data zamieszczenia: 2018-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.
Kwiatkowskiego 15
33-101 Tarnów, woj. małopolskie
tel. +48146880511, fax. +48146880511
REGON: 851664020 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mcmtarnow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Mościckie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków, celem realizacji Projektu „Pomocna dłoń” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa leków, celem realizacji Projektu „Pomocna dłoń” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w pakietach 1- 3 – Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy 3. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia mniejszych ilości niż określone w formularzach. 4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment był lekiem. 5. Zamawiający nie stosuje w niniejszym postępowaniu procedury odwróconej. 6. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 9. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę). 10. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.60.00.00-6. 11. W przypadku gdy asortyment nie jest znany Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania kart charakterystyki na etapie badania ofert. IV. Termin wykonania zamówienia. 1. Termin realizacji zamówienia: do 30.06.2021 r. (33 miesiące) 2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w godzinach od 7:00 do 12:00, na podstawie zamówień faxem i mailem, w terminie do 2 dni roboczych (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty otrzymania zamówienia od Zamawiającego. 3. Do dostarczonego towaru musi być załączona faktura z kopią. Faktura musi być wystawiona przez Wykonawcę, który został wybrany w procedurze przetargowej. Nie dopuszcza się wystawiania faktur przez inne podmioty Wykonawcy. Na fakturze lub dokumencie WZ musi być podana data ważności i seria leków. 4. Reklamacje realizowane będą w terminie do 48 godzin – dotyczy również zwrotu towaru (odbiera wykonawca – na podst. informacji telefonicznej lub fax., dostarczenie łącznie z korektą). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30600000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma posiadać zezwolenia na obrót produktami leczniczymi: a) kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i odurzające odpowiednio wymagane zezwolenie, b) kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą, c) w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny – zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczym. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z art. 24 ust. 11ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60 d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencki w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną