Przetargi.pl
Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Wąsoszu.

GMINA SZUBIN ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SZUBIN
    ul. Kcyńska 12
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092350910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Wąsoszu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Wąsoszu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: minimalne parametry techniczno-użytkowe pojazdu oraz projektowane postanowienia umowy znajdujące się w załącznikach do SWZ.3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na pojazd (obejmującej swoim zakresem zarówno podwozie, silnik, podzespoły mechaniczne / elektryczne / elektroniczne jak i zabudowę pożarniczą) na okres, co najmniej 24 miesięcy od daty odbioru pojazdu. 4. Zamówienie obejmuje również ubezpieczenie OC pojazdu na czas transportu z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego i czas załatwienia formalności związanych z ubezpieczeniem pojazdu przez Zamawiającego tj. na czas nie krótszy niż 48 godzin od daty odbioru.5. Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.6. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części ponieważ zamówienie dotyczy zakupu samochodu pożarniczo-gaśniczego, w związku z czym nie ma możliwości podziału zamówienia na części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach