Przetargi.pl
Dostawa lampy operacyjnej na potrzeby SPZOZ w Łukowie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 989 074 , fax. 257 989 074
  • Data zamieszczenia: 2019-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
    21400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 989 074, fax. 257 989 074
    REGON: 30647200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lampy operacyjnej na potrzeby SPZOZ w Łukowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa lampy operacyjnej na potrzeby SPZOZ w Łukowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Zestawienie parametrów technicznych zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1. Przedmiot zamówienia: a) jest fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w ostatnim kwartale 2018 r. kompletny, oznakowany i gotowy do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, b) jest nieużywany – tzn. nie będący przedmiotem wystaw i prezentacji, wolny od wad fizycznych i prawnych, c) spełnia właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów i urządzeń w polskich zakładach opieki zdrowotnej, d) posiada deklarację wyrobu medycznego i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną zgodności (znak CE), w oparciu o przepisy ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, e) gwarantuje bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewnia wymagany poziom świadczonych usług medycznych. f) w dniu złożenia oferty nie był przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia dla wskazanych pracowników Zamawiającego instruktarzu stacjonarnego w języku polskim w siedzibie Zamawiającego w zakresie użytkowania, regulacji, konserwacji, dezynfekcji Przedmiotu umowy w wymiarze co najmniej jednej godziny zegarowej. Wykonawca zobowiązuje się również w okresie gwarancji do wykonania co najmniej raz na rok bezpłatnego przeglądu Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca posiada lub zapewni autoryzowany serwis na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33167000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 1000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane z ofertą: 2. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1); 3. Wypełniony formularz „Zestawienie parametrów technicznych” (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2); 4. Potwierdzenie wniesienia wadium, 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 6. Materiały informacyjne (foldery, dane techniczne etc.) potwierdzające wymagane parametry oferowanego produktu, 7. Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej oraz RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r., 876 z późn.zm.) (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 5) 8. Oświadczenie, że Wykonawca posiada lub zapewni autoryzowany serwis na terenie kraju wraz z wykazem i adresami placówek serwisowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach