Przetargi.pl
DOSTAWA LAMPEK BIURKOWYCH, PARAWANÓW ORAZ ZASŁON PIONOWYCH, ROLET I MOSKITIER WRAZ Z ICH MONTAŻEM - sprawa nr 56/2017

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2017-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA LAMPEK BIURKOWYCH, PARAWANÓW ORAZ ZASŁON PIONOWYCH, ROLET I MOSKITIER WRAZ Z ICH MONTAŻEM - sprawa nr 56/2017
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa lampek biurkowych, parawanów oraz zasłon pionowych typu „Vertical”, rolet i moskitier wraz z ich montażem, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ, w ilościach, rodzaju i parametrach wskazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiących formularz ofertowy i opis przedmiotu zamówienia oraz na warunkach określonych w Załączniku Nr 3 do SIWZ stanowiącym Ogólne Warunki Umowy, według zadań następująco: Zadanie nr 1: Dostawa lampek biurkowych szt. 219; Zadanie nr 2: Dostawa parawanów szt. 15; Zadanie nr 3: Dostawa zasłon pionowych, rolet i moskitier wraz z ich montażem: Zasłony pionowe typu „VERTICAL”- m2: 2 237,59; Rolety - m2/szt.: 377,24 m2/146 szt.; Moskitiery -szt. 9. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1 i ZADANIE NR 2: magazyn 13WOG – ul. Dworcowa 6A, Grupa, gm. Dragacz. ZADANIE NR 3: Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Gen. Bema 16, 86-300 Grudziądz Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Gen. Bema 3, 86-300 Grudziądz Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Dworcowa 6A, 86-134 Dragacz 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (13WOG) - ul. Legionów 52, 86-300 Grudziądz WKU Grudziądz - ul. Legionów 48, 86-300 Grudziądz 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (13WOG) - ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz Jednostka Wojskowa 1109 - ul. Hallera 62, 86-300 Grudziądz Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. 6-go Marca 15, 86-300 Grudziądz 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (13WOG) - ul. 6-go Marca 6, 86-300 Grudziądz Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Targowa, 87-300 Brodnica Jednostka Wojskowa 3136 - Al. 3 Maja 2-4, 86-200 Chełmno Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Wł. Jagiełły 11-23, 86-300 Grudziądz Jednostka Wojskowa 3136 - Grubno, Klamary gm. Chełmno, k/Stolna Jednostka Wojskowa 4224 - Gubiny gm. Rogóźno, 86-318 Rogóźno 3. Zamawiający w zadaniu nr 3 przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy PZP) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącego „ZAKRES PODSTAWOWY” – gwarantowany Wykonawcy, o ilości wynikające z uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego tj. maksymalnie w zakresie ilości do 1.648,01 m2 Verticali i/lub do 239,23 m2 rolet i/lub do 9 szt. moskitier ramowych co stanowi „ZAKRES PRAWA OPCJI”. Wymiary przedmiotu zamówienia wynikającego z zakresu prawa opcji wskazano w Załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku zastosowania prawa opcji cena umowy, zostanie zwiększona o wartość zrealizowanego przedmiotu zamówienia w ramach opcji. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie ze wskazaniem rodzaju asortymentu oraz jego ilości z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed datą wymagalności realizacji powstałych potrzeb. Prawo opcji zostanie zrealizowane w przypadku wystąpienia bieżących potrzeb oraz posiadania przez Zamawiającego środków finansowych, umożliwiających mu realizację umowy z uwzględnieniem prawa opcji. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2017 r., nie noszący znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe, właściwości określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 5. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, estetycznych, rodzaju, modelu i wzorze oraz właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego pod warunkiem spełnienia co najmniej wymagań minimalnych określonych w Załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ i nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i przeznaczenia. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (w Załączniku nr 1 do SIWZ) znaki towarowe, rysunki lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39515100-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach