Przetargi.pl
Dostawa książkomatu zewnętrznego wraz z dedykowanym oprogramowanie dla Biblioteki Głównej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Gdański Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 80-210 Gdańsk, Marii Skłodowskiej-Curie 3a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 349 12 34
  • Data zamieszczenia: 2023-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Uniwersytet Medyczny
    Marii Skłodowskiej-Curie 3a
    80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 349 12 34
    REGON: 000288627
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa książkomatu zewnętrznego wraz z dedykowanym oprogramowanie dla Biblioteki Głównej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 1 szt. książkomatu zewnętrznego wraz z dedykowanym oprogramowaniem, montaż, i konfigurację urządzenia wraz z przeszkoleniem personelu w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42968000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 112 ustawy pzp), mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej tj.:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie dwie dostawy wraz z montażem książkomatu działającego w technologii RFID o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto/każda dostawa. Każda z dostaw musi obejmować integrację urządzenia z systemem bibliotecznym za pomocą protokołu SIP2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną