Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 38-400 Krosno, ul. Fredry
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 368 311, , fax. 134 368 678
- Data zamieszczenia: 2020-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Fredry 12
38-400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 134 368 311, , fax. 134 368 678
REGON: 37037410700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ekrosno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż krzeseł biurowych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. (do nowej siedziby przy ul. Fredry w Krośnie). Zamawiający wymaga aby oferowane przez Wykonawcę krzesła nie były prototypem („Prototyp” - pierwszy wykonany według dokumentacji model, stanowiący podstawę do dalszej produkcji.) Muszą być produktem seryjnym – powtarzalnym (katalogowym). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SIWZ. Zdjęcia w opisie przedmiotu mają jedynie charakter poglądowy, wiążący jest opis danego krzesła. Wszystkie opisy, nazwy własne materiałów, nazwy lub normy użyte w OPZ nie powinny być traktowane jako narzucone bądź sugerowane przez Zamawiającego, powinny być rozumiane jako definicje standardów. Przy realizacji zamówienia dopuszcza się zastosowanie innego równoważnego (spełniającego wymagania podane w dokumentacji przetargowej) materiału. 3. Zamawiający, w zależności od potrzeb, przewiduje w ramach realizacji niniejszego zamówienia skorzystanie z prawa opcji w oparciu o art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Poprzez prawo opcji Zamawiający rozumie możliwości zrealizowania umowy w szerszym zakresie niż podana w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego, może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. Zakres przewidywanego prawa opcji obejmuje dostawę i montaż krzeseł określony w załączniku nr 5 do SIWZ do 50 % zamówienia podstawowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39112000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający oprócz oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia (załącznik nr 2 do IDW) także oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego po otwarciu ofert), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa foteli i krzeseł biurowych
Dodano: 2021-02-04 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla jednostek PRz. Dostawa foteli, krzeseł dla jednostek PRz
Dodano: 2020-12-30 - Sprzedaż i dostawa foteli i krzeseł biurowych
Dodano: 2020-12-08 - Sprzedaż wraz z dostawą 5-ciu foteli obrotowych dla Działu Nauki i Projektów.
Dodano: 2020-11-27 - Sprzedaż i dostawa 8 sztuk ergonomicznych krzeseł obrotowych tapicerowanych do Biura Kolegium Nauk Humanistycznych UR
Dodano: 2020-11-17 - Sprzedaż i dostawa mebli dla Instytutu Nauk Medycznych
Dodano: 2020-11-09 - Sprzedaż i dostawa biurka, szafki i krzeseł na potrzeby jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2020-09-30 - Sprzedaż i dostawa krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Dodano: 2020-08-10 - Sprzedaż i dostawa krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Dodano: 2020-07-27 - Sprzedaż i dostawa 15 taboretów obrotowych na kółkach do pracy w laboratoriach dydaktycznych IBiB
Dodano: 2020-06-23