Przetargi.pl
Dostawa kruszywa wraz z naprawą nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg na terenie gminy Zabłudów

Urząd Miejski w Zabłudowie ogłasza przetarg

  • Adres: 16060 Zabłudów, Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 188 100 , fax. 085 7188100 w. 44
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zabłudowie
    Rynek 8
    16060 Zabłudów, woj. podlaskie
    tel. 857 188 100, fax. 085 7188100 w. 44
    REGON: 53102200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa wraz z naprawą nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg na terenie gminy Zabłudów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy kruszyw oraz uzupełnianie nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg na terenie gminy Zabłudów. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na poniżej określone zadania i dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Zadanie 1 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa żwiru w ilości 3.000 ton Dostarczony żwir powinien posiadać niżej określone parametry: żwir powinien mieć krzywą uziarnienia mieszczącą się w granicach krzywych obszaru dobrego uziarnienia określonych dla dolnej warstwy nawierzchni żwirowej dwuwarstwowej zgodnej z rys. 1 specyfikcji technicznej w D-05.01.03. Nawierzchnia żwirowa – Załącznik nr 8 do SIWZ. Dostawa żwiru odbywać się będzie sukcesywnie zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego na podstawie umowy. Zamawiający za każdym razem określi ilość żwiru oraz miejsce dostawy (bezpośrednio na drogi lub miejsce wskazane przez Zamawiającego). Żwir powinien być dostarczony samochodami wywrotkami z wywrotem do tyłu. Zamawiający zastrzega ograniczenie całkowitego ciężaru samochodu do 30 ton w zależności od stanu dróg lub obiektów inżynierskich. Odległość pomiędzy skrajnymi miejscowościami gminy ok. 35 km. Ilość zamówionego żwiru należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększyć lub zmniejszyć o 20 % w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zadanie 2 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa betonowego w ilości 4 000 ton Dostarczone kruszywo betonowe powinno posiadać niżej określone parametry: - kruszywo betonowe powinno mieć skład określony według Załącznika nr 9 do SIWZ. Dostawa kruszywa betonowego odbywać się będzie sukcesywnie zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego na podstawie umowy. Zamawiający za każdym razem określi ilość kruszywa betonowego oraz miejsce dostawy (bezpośrednio na drogi lub miejsce wskazane przez Zamawiającego). Kruszywo betonowe powinno być dostarczone samochodami wywrotkami z wywrotem do tyłu. Zamawiający zastrzega ograniczenie całkowitego ciężaru samochodu do 30 ton w zależności od stanu dróg lub obiektów inżynierskich. Odległość pomiędzy skrajnymi miejscowościami gminy ok. 35 km. Ilość zamówionego kruszywa betonowego należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększyć lub zmniejszyć o 20 % w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zadanie 3 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa (w ilościach określonych w Tabeli nr 1) w postaci: piasku, kruszywa betonowego, żwiru, mieszanki żwirowej 50 x 50 tj.: 50% kruszywo łamane oraz 50% żwir wraz z transportem kruszywa na wskazany do naprawy odcinek drogi i naprawą nawierzchni. 1) Mieszanka żwirowa powinna mieć krzywą uziarnienia mieszczącą się w granicach krzywych obszaru dobrego uziarnienia określonych dla dolnej warstwy nawierzchni żwirowej dwuwarstwowej zgodnie z rys. 1 specyfikacji technicznej w D.05.01.03. Nawierzchnia żwirowa – Załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Kruszywo betonowe powinno mieć skład określony według Załącznika nr 9 do SIWZ. 3) Naprawy nawierzchni należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt. 5.6. specyfikacji technicznej D.05.01.03b. Naprawa nawierzchni żwirowej. 4) Wyprofilowania i zagęszczenia naprawianej nawierzchni zgodnie z pkt. 5.3.2 specyfikacji technicznej D.05.01.03 Nawierzchnia żwirowa. 5) Pochylenie poprzeczne nawierzchni powinno wynosić nie mniej niż: 3,0% dla nawierzchni żwirowej, z kruszywa betonowego, 4,0% dla nawierzchni gruntowej ulepszonej, oraz umożliwiać sprawny spływ wód opadowych. 6) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia w zakresie uzupełniania nawierzchni Wykonawca musi przedstawić wyznaczonemu pracownikowi Urzędu Miejskiego w Zabłudowie wyniki badań materiałów przeznaczonych do naprawy dróg. 7) Wykonawca jest zobowiązany do właściwego oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8) Terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych napraw będą podawane w odrębnych pisemnych zleceniach w zależności od potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212120-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Kwota wadium w zależności od wybranego zadania przedstawia się następująco: Zadanie nr 1 – 2.000 zł Zadanie nr 2 – 3.500 zł Zadanie nr 3 – 5.000 zł 3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zabłudowie, tj.: Podlasko-Mazurski BS Zabłudów 52 8099 0004 0000 0101 2000 0340, z dopiskiem: „wadium w przetargu na Dostawę kruszywa wraz z naprawą nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg na terenie gminy Zabłudów”, natomiast dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zabłudowie w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem „WADIUM” i powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając ZOBOWIĄZANIE tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie innego podmiotu należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach