Przetargi.pl
Dostawa kruszywa i żwiru na drogi gminne na terenie miasta i gminy Bieżuń

Gmina Bieżuń ogłasza przetarg

  • Adres: 09-320 Bieżuń, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6578056, , fax. 23 6578039
  • Data zamieszczenia: 2019-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieżuń
    ul. Warszawska 2
    09-320 Bieżuń, woj. mazowieckie
    tel. 23 6578056, , fax. 23 6578039
    REGON: 13037791300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biezun.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa i żwiru na drogi gminne na terenie miasta i gminy Bieżuń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mieszanki kruszywa łamanego i żwiru frakcjonowanego z przeznaczeniem do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Bieżuń W zakres dostawy wchodzi: a) sukcesywna dostawa na poszczególne drogi gminne wskazane przez zamawiającego mieszanki kruszywa łamanego o frakcji 0 ÷ 31,5 mm – w ilości szacunkowej do 2 000 ton, b) sukcesywna dostawa na poszczególne drogi gminne wskazane przez zamawiającego żwiru frakcjonowanego o frakcji 16 ÷ 31,5 mm, mogący zawierać niewielkie ilości glinki (2-3%) – w ilości szacunkowej do 400 ton Ilości te będą podstawą do oceny złożonych ofert. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego. Dostawa kruszywa i żwiru będzie odbywała się przy użyciu sprzętu (samochody ciężarowe samowyładowcze) będącego w dyspozycji wykonawcy. 3.3 Dostarczane kruszywa i żwir muszą posiadać świadectwo jakości, stwierdzające zgodność z obowiązującymi przepisami. 3.4 Zakres rzeczowy t.j. wykonanie sukcesywnych dostaw uzależnione będzie od wyników bieżącej eksploatacji dróg oraz postępującej degradacji stanu technicznego nawierzchni dróg gminnych. Szczegółowy zakres rzeczowy (miejsc dostaw) zostanie ustalony na podstawie potrzeb jakie ujawnią się w trakcie eksploatacji dróg w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2019 r. w oparciu o przeprowadzony przegląd dróg pod kątem występowania ich uszkodzeń. 3.5 Zakres dostaw będzie przekazywany mailem w formie zlecenia. Odbiór poszczególnych dostaw potwierdzony zostanie na piśmie poprzez podpisanie dokumentu dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego co będzie podstawą do wystawienia faktury częściowej. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 14210000-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 3.7 Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 3.8 Za bezpieczeństwo w ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywana będzie dostawa od chwili rozpoczęcia dostawy aż do zakończenia realizacji odpowiedzialny będzie Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność (w tym finansową) za wszelkie uszkodzenia spowodowane podczas dostawy, również wykonywania dostawy niezgodnie z obowiązującym prawem, uszkodzenia sieci, znaków geodezyjnych znajdujących się w obrębie odcinka dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, przekazał Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje potwierdzające), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający dla zachowania terminu 3 dni dopuszcza przesłanie oświadczenia najpierw w formie elektronicznej, a później niezwłoczne dostarczenie Zamawiającemu w formie pisemnej w oryginale. Inne dokumenty które należy dołączyć do oferty 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem cenowym 2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wisu do CEiDG lub KRS lub ich odpowiednika w innym kraju 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy – załącznik nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach