Przetargi.pl
Dostawa kruszywa drogowego wraz z wbudowaniem go na drogi i tereny gminne oraz praca sprzętu przy robotach ziemnych na terenie Gminy Janów Lubelski w 2019 roku

Gmina Janów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, Zamoyskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 872 43 30 , fax. 158 724 670
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów Lubelski
    Zamoyskiego 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 15 872 43 30, fax. 158 724 670
    REGON: 83040959000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa drogowego wraz z wbudowaniem go na drogi i tereny gminne oraz praca sprzętu przy robotach ziemnych na terenie Gminy Janów Lubelski w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego wraz z wbudowaniem go na drogi i tereny gminne oraz praca sprzętu przy robotach ziemnych na terenie Gminy Janów Lubelski w 2019 roku, z podziałem na następujące części: Część 1 zamówienia – Dostawa kruszywa drogowego na drogi i tereny gminne na terenie Gminy Janów Lubelski w 2019 roku. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (w tym załadunek, ważenie, transport i rozładunek) kruszywa drogowego do remontu nawierzchni dróg oraz terenów gminnych. Szacunkowa ilość kruszywa wynosi: Tłuczeń o uziarnieniu 31,5-63 mm w ilości 600 ton Kliniec o uziarnieniu 4-31,5 mm w ilości 300 ton Mieszanka dolomitowa o uziarnieniu 0-63 mm w ilości 300 ton Destrukt asfaltowy /frez/ w ilości 300 ton Kruszywo drobne o uziarnieniu 0-4 mm 100 ton Kruszywo z recyklingu o uziarnieniu 0-63 mm w ilości 300 ton 1) Podane ilości zamówienia są wielkościami szacunkowymi, dlatego też zastrzega się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia poszczególnych frakcji dostarczanego materiału w zależności od bieżącego zapotrzebowania. 2) Rzeczywista wielkość zleconych dostaw wynikać będzie z potrzeb i możliwości finansowych zamawiającego. 3) Dostawa kruszywa obejmuje: sprzedaż, załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa drogowego we wskazanym przez zamawiającego miejscu na terenie Gminy Janów Lubelski również na drogi polne w Sołectwach o zasięgu do około 20 km. 4) Wykonawca dla dostarczanego materiału zobowiązany jest dołączyć deklaracje zgodności do wbudowywania i zastosowania w budownictwie drogowym potwierdzone przez producenta (kopalnię). Zamawiający w okresie dostawy kruszywa dopuszcza pobranie jego próbek dla zlecenia badania laboratoryjnego jego właściwości technicznych. 5) Wykonawca zobowiązany jest do każdej faktury częściowej dołączyć dokument potwierdzający realizację dostawy zawierający: rodzaj kruszywa, dokument wagowy, datę i miejsce dostawy, ilość dostarczonego kruszywa, podpis osoby nadzorującej potwierdzający odbiór kruszywa. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji ilości i jakości dostarczonego kruszywa przez wyrywkowe ważenie kontrolne i badanie pobranych próbek kruszywa. Wykonawca zobowiązany jest poddać dostawę kontrolowanemu ważeniu w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie Gminy Janów Lubelski. Jeżeli okaże się, że badany materiał nie spełnia odpowiednich wymogów określonych przez zamawiającego, koszty badania pokryje wykonawca, a zamawiający może nie przyjąć tej partii kruszywa. 7) Kruszywo będzie dostarczane do zamawiającego w godzinach wskazanych przez zamawiającego od 8:00 do 14:00 w dniach poniedziałek – piątek, dopuszcza się realizacje zamówienia w soboty lub w razie wystąpienia sytuacji kryzysowej w inne dni oraz w godzinach nocnych. 8) Transport kruszywa powinien odbywać się samochodami samowyładowczymi (wywrotkami) o zróżnicowanym tonażu w zależności od miejsca przeznaczenia kruszywa i uciążliwości terenu. W trudno dostępne miejsca (drogi Sołeckie) wykonawca będzie realizował dostawę np. ciągnikiem z przyczepą wywrotką. 9) Na żądanie zamawiającego wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie jednocześnie kilkoma samochodami samowyładowczymi. 10) Kruszywo nie może być zanieczyszczone poprzez druty, gwoździe i inne ostre elementy mogące powodować uszkodzenia ogumienia w pojazdach. 11) Wykonawca będzie dostarczał kruszywo sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb zamawiającego. Partia dostarczonego kruszywa może wynosić jednorazowo od 5 ton do 100 ton lub więcej w zależności od zapotrzebowania. 12) Dostawy kruszywa następować będą sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym zgłoszeniu wykonawcy przez zamawiającego – czas realizacji 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia. Część 2 zamówienia – Wbudowanie kruszywa drogowego na drogi i tereny gminne oraz praca sprzętu przy robotach ziemnych na terenie Gminy Janów Lubelski w 2019 roku. Przedmiotem zamówienia jest wbudowanie kruszywa na drogi i tereny gminne poprzez jego równomierne wyprofilowanie, a następnie mechaniczne zagęszczenie (walcem drogowym) na wskazanym odcinku drogi lub terenu gminnego. Dokładne miejsca pracy sprzętu zarówno przy robotach drogowych jak i ziemnych np. czyszczenie rowów będą wskazane przez zamawiającego w zależności od potrzeb. 1) Praca sprzętu (szacunkowa ilość r-g/kursów): a) transport samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności min. 10 ton ton – około 100 kursów (transport materiałów będących w posiadaniu zamawiającego lub transport innych materiałów w tym ziemi) b) koparka o pojemności łyżki min. 0,4 m3 – około 200 r-g (wykonywanie prac ziemnych drogowych jak i np. czyszczenie rowów) c) równiarka o mocy min. 75 km – około 150 r-g d) walec drogowy min. 3 tony masy własnej około 100 r-g e) ładowarka o pojemności łyżki min 2,5 m3 – około 100 r-g 2) Zakres pracy sprzętu: Roboty ziemne, transport. Czas liczony jako praca: jest to czas załadunku, rozładunku i transportu materiałów, wykonywania wykopów, plantowania i niwelacji terenu. 3) Podane powyżej ilości są wielkościami szacunkowymi, dlatego też zastrzega się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia poszczególnych usług w zależności od bieżącego zapotrzebowania. 4) Zamówienie usługi sprzętowej następować będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym lub e- mailowym zgłoszeniu wykonawcy przez zamawiającego – czas reakcji 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - dla Części 1 zamówienia: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) - dla Części 2 zamówienia: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4) ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 1 stosuje się odpowiednio. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach