Przetargi.pl
„Dostawa kruszywa drogowego na potrzeby Gminy Kozy w roku 2019”

Gmina Kozy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-340 Kozy, ul. Krakowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 298 650 , fax. 338 298 674
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozy
    ul. Krakowska 4
    43-340 Kozy, woj. śląskie
    tel. 338 298 650, fax. 338 298 674
    REGON: 72182284000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa kruszywa drogowego na potrzeby Gminy Kozy w roku 2019”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego naturalnego (tzn. kruszywa mineralnego, które poza obróbką mechaniczną nie zostało poddane żadnej innej formie obróbki), przeznaczonego do utrzymania i modernizacji dróg na terenie Gminy Kozy, spełniającego wymagania normy PN-EN 13242:2010 Kruszywa do niewięzanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym. Zamawiający wyklucza możliwości dostawy: a. kruszywa drogowego wytworzonego na bazie żużla stalowniczego, b. kruszywa pochodzącego z przerobu surowców poprodukcyjnych z kopalń węgla kamiennego, c. kruszywa powstającego w wyniku przeróbki nieorganicznego materiału stosowanego uprzednio w budownictwie, d. kruszywa dolomitowego. Szacowane ilości przewidzianego do dostarczenia kruszywa wynoszą: a. kliniec 16 (20) – 31,5 (32) mm – 50 Mg, b. kliniec 6 (4;6,3) – 20 mm – 25 Mg, c. tłuczeń 31,5 – 63 mm – 300 Mg, d. mieszanka 0 – 31,5 (32) mm – 300 Mg, e. mieszanka 0 – 63 mm – 300 Mg. Inne uwarunkowania: Zamówienie pn. „Dostawa kruszywa drogowego dla potrzeb Gminy Kozy w roku 2019” jest jedną z części zadania dotyczącego bieżącego utrzymania i modernizacji dróg na obszarze Gminy Kozy w roku 2019. Zamawiający będzie udzielał zamówień dotyczących przedmiotowego zadania w częściach, z których każda stanowić będzie przedmiot odrębnego postępowania. Wszystkie ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi w oparciu o zamówienia z lat poprzednich oraz zapotrzebowania referatów. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości poszczególnych pozycji asortymentu z zastrzeżeniem dokonywania przez Zamawiającego zakupów do maksymalnej kwoty łącznej określonej w § 8 ust. 1 umowy, wynikającej ze złożonej oferty (łączna cena ofertowa). Ilość jednostek może ulec zmianie w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego, warunków pogodowych oraz środków finansowych w budżecie Gminy Kozy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. Termin realizacji poszczególnych, pojedynczych zamówień oraz termin realizacji reklamacji wynosi 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przyjmując jako pierwszy dzień, kolejny dzień po telefonicznym lub mailowym zgłoszeniu pojedynczego zamówienia lub reklamacji. Zamawiający będzie zamawiał materiały sukcesywnie, zgodnie z załącznikiem do niniejszej umowy, i wg. faktycznych potrzeb, co oznacza, że ilość zamawianych materiałów może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kwoty, o której mowa w § 8 ust.1 umowy. Z tytułu zmniejszenia kwoty wynagrodzenia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których wyżej mowa Wykonawcy złożą stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 3.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5.Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach