Przetargi.pl
DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO DO REMONTU DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY JAROSŁAW WRAZ Z JEGO WBUDOWANIEM NA DROGACH I POBOCZACH DRÓG (WZMOCNIENIE POBOCZY DRÓG UTWARDZONYCH)

Gmina Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Piekarska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 248 610 , fax. 166 248 613
  • Data zamieszczenia: 2019-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarosław
    ul. Piekarska 5
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 166 248 610, fax. 166 248 613
    REGON: 65090048200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.jaroslaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO DO REMONTU DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY JAROSŁAW WRAZ Z JEGO WBUDOWANIEM NA DROGACH I POBOCZACH DRÓG (WZMOCNIENIE POBOCZY DRÓG UTWARDZONYCH)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa drogowego, naturalnego łamanego (kamienia – tłuczenia) do remontu dróg gminnych (dojazdowych do pól) na terenie Gminy Jarosław wraz z jego wbudowaniem na drogach i poboczach dróg (wzmocnienie poboczy dróg utwardzonych) poprzez jego równomierne rozsypanie z mechanicznym lub ręcznym wyprofilowaniem na całej szerokości wskazanego odcinka drogi lub miejscowo (uzupełnienie ubytków nawierzchni lub poboczy) po uprzednim przygotowaniu drogi równiarką drogową. Przewidywana ilość kruszywa – tłucznia wynosi: - kruszywo łamane (kamień – tłuczeń) o frakcji: 31,5 – 63 mm w ilości 1 000 ton, - kruszywo łamane (kamień – kliniec) o frakcji: 4 – 31,5 mm w ilości 2 000 ton. Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia – dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania przedstawione w normie PN-EN 13043 lub w normie PN-EN 13242. Kruszywa musi być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, szklane, gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. Każda dostawa kruszywa (rodzaj – asortyment, ilość kamienia oraz miejsce dostawy) będzie uzgadniane szczegółowo pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Dokładne miejsca wbudowania kamienia będą każdorazowo wskazane przez sołtysów wsi. W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym musi zastosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować zniszczenia nawierzchni dróg. Wykonawca w przypadku braku możliwości wjazdu na drogę samochodami z naczepami o dużym tonażu zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionej partii kamienia (tłucznia / klińca) w miejsca wskazane przez Zamawiającego w terminie maksymalnie do 5 dni roboczych od telefonicznego, faksowego lub e-mailowego złożenia zamówienia. Uwaga! Termin ten jest elementem kryterium oceny ofert. Każda partia dostarczonego kruszywa musi odbywać się przy obecności sołtysa lub radnego danej miejscowości, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu kruszywa jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ. Minimalna ilość kamienia będzie dostosowana do ładowności samochodu ciężarowego dostawcy. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkowa i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do +/- 20 % szacowanej ilości ton. Prognozowana ilość kamienia jest wielkością szacunkową służącą do porównania złożonych ofert. 3.2. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwie wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na miejscu dostaw i rozładunku kruszywa powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę dostaw. Zamawiający wymaga, aby rozładunek kruszywa odbywał się w sposób kontrolowany, polegający na rozłożeniu wymaganej przez Zamawiającego grubości warstwy kruszywa. Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczonego kruszywa pod względem: jakości, ilości i zanieczyszczenia. W przypadku stwierdzenia którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa (na koszt Wykonawcy) na spełniające wymagania w terminie 3-ech dni, od dnia w którym dana okoliczność zaistniała. Uwaga! Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do oferty orzeczenia o jakości kruszywa przeznaczonego do robót drogowych, kruszywo musi spełniać normy: PN-EN 13043 lub PN-EN 13242. 3.3. Zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić w formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113140-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp. – zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, przedmiotowe oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt 5.4.1 i 5.4.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ e) Informacja nt. RODO – Załącznik Nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach