Przetargi.pl
Dostawa kruszywa drogowego dla Gminy Dobrcz

Gmina Dobrcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86022 Dobrcz, ul. Długa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 648 010 , fax. 523 648 032
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrcz
    ul. Długa 50
    86022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 648 010, fax. 523 648 032
    REGON: 53425600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrcz.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa drogowego dla Gminy Dobrcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa drogowego w przewidywanej ilości ok. 2.000 ton (słownie: dwa tysiące ton). Kruszywo łamane, uzyskane w wyniku przekruszenia surowca skalnego lub kamieni narzutowych. Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. Kruszywo z przekruszenia kamieni narzutowych powinno charakteryzować się stopniem przekruszenia ≥85%. Skały powinny być twarde pochodzenia metamorficznego. Uziarnienie kruszywa 0/31,5mm. Kruszywo przeznaczone zostanie do remontu nawierzchni drogowych. Dostawa kruszywa odbywać się będzie na teren gminy Dobrcz. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dostawy w zależności od posiadanych w budżecie środków finansowych i przedstawionych warunków cenowych. Warunki i zasady realizacji zamówienia: 1. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do wysokości posiadanych w budżecie gminy środków finansowych na realizację w/w zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują, żadne roszczenia finansowe ani też prawne. 2. Dostawy będą się odbywały sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego (Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczoną ilość kruszywa, która nie może przekroczyć ilości wykazanej w umowie). 3. Zamawiający dokonuje zamówienia wysłanego faksem lub pocztą elektroniczną za potwierdzeniem odbioru. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia zamówienia telefonicznie przez upoważnionego pracownika Urzędu. 4. Zamawiający wymaga zrealizowania zgłoszonego Wykonawcy zapotrzebowania na dostawę kruszywa w terminie do 4 dni licząc od następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia, na miejsce wskazane przez Zmawiającego na terenie Gminy Dobrcz transportem samowyładowczym o masie całkowitej dostarczonego przedmiotu zamówienia nie mniejszej niż 20 ton. 5. Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek, transport i rozładunek oraz wszystkie koszty z tym związane. 6. Przedmiotem dostawy jest kruszywo drogowe o frakcji 0-31,5 mm stosowane do powierzchniowych utwardzeń stosowanych na drogach. Zamawiający żąda dostawy kruszywa, które poza obróbką mechaniczną nie zostały poddane żadnej innej obróbce. Kruszywo powinno być trwałe, odporne na działanie czynników atmosferycznych. 7. Rozliczenie z wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych. Wykonawca wystawi fakturę VAT na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, w którym realizowana była dostawa/dostawy. 8. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych po uzgodnieniu dostawy, Zamawiający ma prawo do zawiadomienia Wykonawcy o wstrzymaniu odbioru kruszywa drogowego do odwołania. 10. Dostawa kruszywa odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 14.00. 11. Wykonawca oświadcza, że przedmiot dostawy nie ma wad prawnych, nie jest obciążony prawami osób trzecich, oraz że nie jest przedmiotem żadnego postępowania ani zabezpieczenia. 12. Przedmiot dostawy dostarczony zostanie transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt. 13. Zamawiający zastrzega możliwość zbadania jakości dostarczonego kruszywa. W przypadku stwierdzenia, którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może: odmówić przyjęcia dostawy, obciążyć Wykonawcę kosztami badania, żądać wymiany kruszywa na spełniający standardy w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym dana okoliczność zaistniała, na koszt wykonawcy. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia dostarczonego kamienia na wadze wskazanej przez Zamawiającego. Koszt ważenia takiego kamienia pokrywa Zamawiający. W przypadku stwierdzenia niezgodności w dostarczonym przedmiocie zamówienia dotyczący ilości z wystawionym dokumentem WZ, Wykonawca dokona korekty dokumentu dostawy do ilości rzeczywistej. W takim przypadku kosztami ważenia obciążony będzie Wykonawca. 15. Przy każdej dostawie kruszywa upoważniona przez Zamawiającego osoba potwierdzi pisemnie odbiór ilościowy dostarczonego mu kruszywa, podpisując dowód dostawy (Wz ) wystawiony przez Wykonawcę. Potwierdzenie dokonane przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego na dokumencie wydania kruszywa drogowego zawiera: datę rozładowania kruszywa, ilość jaka została rozładowana oraz czytelny podpis. 16. Kruszywo powinno spełniać wymagania normy PN-EN 933-8 co najmniej 45. Wymagania jakościowe i materiałowe: Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o właściwych parametrach technicznych i jakościowych. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskich Norm. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, szkło itp.). 17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium - dot. wniesienia wadium w pieniądzu – jeśli jest wymagane. 3) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów /jeżeli dotyczy/. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach