Urząd Gminy Nozdrzec ogłasza przetarg
- Adres: 36245 Nozdrzec, Nozdrzec
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4398020, 36, 40 , fax. 134 398 170
- Data zamieszczenia: 2018-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nozdrzec
Nozdrzec 224
36245 Nozdrzec, woj. podkarpackie
tel. 013 4398020, 36, 40, fax. 134 398 170 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nozdrzec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa kruszywa, cementu i stali zbrojeniowej na potrzeby Gminy Nozdrzec w roku 2018” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1). Dostawa kruszyw: 1.1. Sukcesywna dostawa kruszywa naturalnego (pospółka drogowa) wraz z wbudowaniem na drogach poprzez równomierne rozsypaniem na całej szerokości wskazanego odcinka drogi na terenie Gminy Nozdrzec. 1.2. Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego wraz z wbudowaniem na drogach poprzez równomierne rozsypaniem na całej szerokości wskazanego odcinka drogi. Dostawa kruszywa łamanego obejmuje kruszywo o frakcji 0 – 31,5 mm (kliniec) oraz o frakcji 31,5 – 63 mm (tłuczeń) oraz usługę transportową na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy. 1.3. Dostawę mieszanki żwirowo-piaskowej do produkcji płyt betonowych o frakcji 0-16 mm. 2). Dostawę cementu CEM II 32,5 R spełniający wymagania normy PN-EN 197-1:2012 do produkcji wyrobów betonowych. 3). Dostawę stali zbrojeniowej żebrowanej o przekroju Ø6, oraz drutu wiązałkowego do produkcji wyrobów żelbetowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: a) Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 2 (stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu); b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem " przez notariusza; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem" przez notariusza; d) Kalkulację kosztów z podaniem cen jednostkowych materiałów wykonaną zgodnie z Zał. Nr 5. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia następujących, dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: 1) Zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 6 - Zobowiązanie innego podmiotu oraz; 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI ust. 2- w odniesieniu do tych podmiotów, potwierdzające brak podstaw ich wykluczenia. 4. Postanowienia dotyczące składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja); 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym termin na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 2|) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa: wraz z ofertą, oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 2 oraz; a) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.nozdrzec.bip.gmina.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 3 – Grupa kapitałowa; zaś pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tłucznia oraz klińca, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „ Budowa chodników przy drogach powiatowych”.
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa tłucznia oraz klińca, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „ Budowa chodników przy drogach powiatowych”.
Dodano: 2024-03-22 - „Dostawa kamienia na remont dróg gminnych na terenie gminy Białobrzegi w 2024 roku”
Dodano: 2024-02-23 - Dostawa kruszywa do remontu dróg gminnych w 2024 r.
Dodano: 2024-01-24 - Dostawa materiałów drogowych w 2023 roku
Dodano: 2023-05-02 - Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2023
Dodano: 2023-04-12 - Dostawa materiałów drogowych w 2023 roku
Dodano: 2023-03-20 - Dostawa materiałów kamiennych do remontu dróg na terenie Gminy Sokołów Małopolski
Dodano: 2023-02-02 - Dostawa kruszywa do remontu dróg gminnych w 2023 r.
Dodano: 2023-01-17 - „Dostawa materiału uszorstniającego do zimowego utrzymania dróg powiatowych; piasek (kruszywo drobne) w ilości 2500t wraz z dostawą i rozładunkiem.”
Dodano: 2022-10-20