Przetargi.pl
DOSTAWA KRUSZYW NATURALNYCH NA REMONTY DRÓG W GMINIE ŁAŃCUT WRAZ Z CZĘŚCIOWYM ROZŚCIELENIEM W ILOŚCI OK. 2 540 t w 2018 r.

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37100 Łańcut, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 252 264 , fax. 172 256 536
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza
    37100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 252 264, fax. 172 256 536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA KRUSZYW NATURALNYCH NA REMONTY DRÓG W GMINIE ŁAŃCUT WRAZ Z CZĘŚCIOWYM ROZŚCIELENIEM W ILOŚCI OK. 2 540 t w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa kruszyw naturalnych na remonty dróg w Gminie Łańcut wraz z częściowym rozścieleniem w ilości ok. 2 540 t w 2018 r. 1. Dostawa kruszyw łamanych obejmuje następujący asortyment: (kruszywo o ciągłym uziarnieniu 4/32 mm, 0/63 mm, kruszywo grube 32/63 mm, piasek kopany) na teren 9-ciu sołectw gminy Łańcut /Albigowa, Cierpisz, Głuchów, Handzlówka, Kosina, Kraczkowa, Rogóżno, Sonina i Wysoka/, samochodami samowyładowczymi (solowymi) o ładowności do 20 t wraz z częściowym rozścieleniem na nawierzchni dróg, w miejsca wskazane przez sołtysów poszczególnych wsi. 2. Przewidywana ilość zamawianych kruszyw łamanych ok. 2 540 t w tym: ok. 2 000 t – 4/32 mm ok. 40 t – 0/63 mm ok. 400 t – 32/63 mm ok. ok. 100 m3 - piasku kopanego. 3. Przez dostawę należy rozumieć załadunek, transport i rozładunek – częściowe rozścielenie kruszywa na odcinkach dróg gminnych wskazanych przez Zamawiającego (sołtysa danej miejscowości). 4. Wykonawca winien w czasie wykonywania ww. prac, w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich osób uprawnionych do przebywania w samochodach oraz na drodze. 5. Kruszywo musi spełniać wymagania normy PN-EN 13242+A1:2008 oraz powinno posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy, które na żądanie Zamawiającego należy dostarczyć. 6. Rozładunek kruszywa na drodze powinien być wykonany w sposób nie utrudniający przejazdu, tj. kruszywo powinno być rozsypane z samochodów w ruchu, na odcinkach dróg wskazanych przez sołtysa danej miejscowości, przy zastosowaniu powszechnie stosowanych metod. 7. Dla celów kontrolnych dostaw, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania ważenia losowo wybranych partii materiałów. 8. Wykonawca, który wygra przetarg w trakcie realizacji w/w zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć na każą partię dostarczonego kruszywa (na każdy kurs) dowód wydania na zewnątrz (tzw. WZ). WZ-ka ta dla zapłaty za dostawy musi być potwierdzona każdorazowo przez sołtysa, który dokona odbioru ilościowego oraz jakościowego dostarczanego kruszywa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości – 1 800,00 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych) do dnia 27.04.2018 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1)pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126) 1) Formularz ofertowy /Zał. Nr 1 do SIWZ/ 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 4) Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach