Przetargi.pl
Dostawa kruszyw drogowych przeznaczonych na remonty i naprawy dróg gminnych na terenie gminy Czernikowo w 2020 roku.

Gmina Czernikowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-640 Czernikowo, ul. Słowackiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 287 50 01 , fax. 54 287 50 01
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernikowo
    ul. Słowackiego 12
    87-640 Czernikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 287 50 01, fax. 54 287 50 01
    REGON: 91086676100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernikowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszyw drogowych przeznaczonych na remonty i naprawy dróg gminnych na terenie gminy Czernikowo w 2020 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę kruszyw drogowych przeznaczonych na remonty i naprawy dróg gminnych na terenie gminy Czernikowo w 2020 roku. 2. Dostawa kruszywa obejmuje: sprzedaż, załadunek, transport oraz rozładunek kruszywa na wskazanym przez Zamawiającego miejscu składowania lub podczas wolnej jazdy pojazdu bezpośrednio na drodze gminnej. Rozładunek kruszywa na drodze winien zostać wykonany w sposób nieutrudniający przejazd użytkownikom dróg. 3. Dostawy kruszywa na drogi gminne mają być realizowane transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, tj. samochodami samowyładowczymi z bocznym wyładunkiem, umożliwiającym równomierny rozładunek kruszywa bezpośrednio na drodze. W przypadku dostawy kruszywa w wyznaczone miejsce składowania dopuszcza się transport przy pomocy ciągnika siodłowego z naczepą po uprzednim ustaleniu tego rodzaju transportu z osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego. 4. W okresie realizacji udzielonego zamówienia publicznego Wykonawca będzie zobowiązany na wezwanie Zamawiającego dostarczyć do miejsca przeznaczenia – w czasie i w ilościach wymaganych przez Zamawiającego oraz na pozostałych warunkach umownych (Załącznik nr 2 do SIWZ - Wzór Umowy) – następujące kruszywa drogowe: • kruszony kamień polny o frakcji 0 – 31,5 mm – w ilości do 1 000 Mg • kruszony gruz betonowy o frakcji 0 – 63 mm – w ilości do 500 Mg • kruszywo wapienne o frakcji 0 - 16 mm – w ilości do 300 Mg. 5. Podane wyżej ilości są jedynie ilościami szacunkowymi i nie stanowią zamówienia. Ostateczna ilość kruszywa dostarczonego w ramach przedmiotu umowy, zawartej w wyniku niniejszego zamówienia może ulec zmniejszeniu i będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwać żadne roszczenie z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości kruszyw, niż te które zostały określone w przedmiocie zamówienia. 6. Dostawy kruszywa dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych frakcji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ), jednak łączna wartość dostaw nie przekroczy wartości brutto umowy, określonej na podstawie oferty Wykonawcy. 7. Kruszony gruz betonowy winien być uzyskany z przekruszenia gruzu z twardego betonu bez domieszek z gazobetonu i cegły oraz innych zanieczyszczeń obcych. Zamawiający żąda dostawy kruszywa, które poza obróbką mechaniczną nie zostały poddane żadnej innej obróbce. Kruszywo powinno być trwałe, odporne na działanie czynników atmosferycznych. 8. Dostarczone kruszywo kamienne musi odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywo do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym oraz powinno posiadać wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające spełnienie tej normy. 9. Kruszywo nie może zawierać elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg (gwoździe, drut, szkło itp.), elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.), a także innych zanieczyszczeń (plastik, drewno, guma, styropian itp.). W przypadku ujawnienia w dostarczonym kruszywie takich zanieczyszczeń Zamawiający żądać będzie ich usunięcia na koszt Wykonawcy lub nie przyjmie dostawy. 10. Wykonawca przy każdorazowej dostawie winien przedłożyć Zamawiającemu dokument dostawy WZ wraz z wydrukiem wagowym zawierającym co najmniej: kolejny numer dokumentu, odbiorcę, dane pojazdu, nazwę kruszywa, wagę brutto i netto oraz datę i godzinę ważenia oraz atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub aprobatę techniczną wyrobu. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ważenia samochodów z ładunkiem i bez ładunku w celu ustalenia właściwego tonażu i porównania z zapisami na dokumencie WZ i wydruku wagowym. Miejsce dokonania ważenia na terenie gminy Czernikowo Zamawiający wskaże w dniu dokonywania tej kontroli. W przypadku stwierdzenia niezgodności ilości dostarczonego kruszywa z wystawionymi dokumentami, Wykonawca dokona korekty dokumentów dostawy do ilości rzeczywistej. 12. Przy każdej dostawie kruszywa upoważniona przez Zamawiającego osoba potwierdzi pisemnie odbiór ilościowy dostarczonego kruszywa, podpisując dowód dostawy WZ wystawiony przez Wykonawcę. Potwierdzenie dokonane przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego na dokumencie wydania kruszywa drogowego winno zawierać: datę rozładowania kruszywa, miejsce rozładowania, ilość jaka została rozładowana oraz czytelny podpis. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo zbadania jakości dostarczanego kruszywa. W przypadku stwierdzenia dostaw kruszywa nieodpowiedniej jakości Zamawiający zastrzega możliwość wstrzymania dostaw i żądania wymiany kruszywa niewłaściwej jakości na koszt Wykonawcy, w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 14. Dostawy kruszywa będą realizowane sukcesywnie (partiami) na podstawie zleceń, składanych przez Zamawiającego pisemnie, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub za pośrednictwem faksu, w dni robocze, w godzinach od 7.00 do 15.00. 15. Zamawiający ustala minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia na 24 godziny od daty przekazania zamówienia Wykonawcy, a maksymalny na 72 godziny zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert - Termin dostawy. Termin dostawy należy podać w pełnych godzinach w postaci liczby całkowitej. Minimalny termin jaki może zaoferować Wykonawca to 24 godziny, a maksymalny termin wynosi 72 godziny. 16. Ilość kruszywa i lokalizację miejsca dostawy w obrębie terytorialnym gminy Czernikowo Zamawiający określać będzie każdorazowo w składanym zamówieniu. 17. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamówioną ilość kruszywa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem, zgodnie z zadeklarowanym w ofercie terminie, w dniach i w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00. W przypadku gdy termin dostawy upływa w sobotę lub dzień wolny od pracy, wówczas dostawa winna nastąpić w pierwszym dniu przypadającym bezpośrednio po tych dniach, chyba że nastąpi pilna potrzeba dostawy, a Strony zgodnie ustalą jej termin. 18. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający nie dopuszcza zmiany zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych poszczególnych frakcji kruszywa. 19. Podstawą odbioru - rozliczenia ilości dostarczonego Zamawiającemu kruszywa będą każdorazowo dowody wydania WZ wraz z wydrukiem wagowym (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. Do każdego dokumentu WZ Wykonawca dołączy wystawioną przez producenta kruszywa Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność dostarczonego kruszywa z obowiązującymi normami oraz dokument potwierdzający dopuszczenie kruszywa do stosowania w budownictwie, a także wymagane atesty i certyfikaty. W przypadku przedłożenia faktury bez wymaganych dokumentów lub bez potwierdzenia przedstawiciela Zamawiającego, Zamawiający zwróci fakturę Wykonawcy bez zapłaty nie pozostając w zwłoce do czasu przedłożenia wymaganych dokumentów. 20. Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych wystawianych na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, w którym realizowane były dostawy. Faktura za dostarczone kruszywo wystawiana będzie na podstawie dokumentów WZ i wydruków wagowych, potwierdzonych podpisami Zamawiającego i Wykonawcy lub osób przez nich upoważnionych. Dokumenty te stanowić będą załączniki do wystawionej faktury. 21. Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie ustalane miesięcznie jako suma ilości rzeczywiście odebranego przez Zamawiającego kruszywa oraz cena jednostkowa za tonę (Mg) danego rodzaju kruszywa określona w Formularzu Oferta - Załącznik nr 1 do SIWZ. 22. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 23. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym we wszystkich rozdziałach niniejszej Specyfikacji. 24. Tam, gdzie w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej Specyfikacji. 25. Płatności za zrealizowane dostawy odbywać się będą zgodnie z treścią postanowień Wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: • pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: KBS Aleksandrów Kuj. Nr rachunku 39 9537 0000 2114 0030 0520 0018, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.7.1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7.1. Specyfikacji. III.7.2) Dowód wniesienia wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz lub kopia przelewu). III.7.3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub innym dokumencie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Uwaga: W przypadku ustanowienia Pełnomocnika spoza grona Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców. Podpisy muszą być złożone przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców. III.7.4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. III.7.5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów i należy je złożyć wraz z ofertą. III.7.6) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. III.7.7) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, aby przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 7.4. SIWZ tj.: - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach