Przetargi.pl
DOSTAWA KRAWĘDZIAKÓW IGLASTYCH I DREWNA SOSNOWEGO ŻERDZIOWEGO I DESEK PŁYTY OSB, PŁYTY PILŚNIOWEJ, PŁYTY WIÓROWEJ, SKLEJKI WODOODPORNEJ NA RZECZ 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA KRAWĘDZIAKÓW IGLASTYCH I DREWNA SOSNOWEGO ŻERDZIOWEGO I DESEK PŁYTY OSB, PŁYTY PILŚNIOWEJ, PŁYTY WIÓROWEJ, SKLEJKI WODOODPORNEJ NA RZECZ 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa krawędziaków iglastych i drewna sosnowego żerdziowego i desek płyty osb, płyty pilśniowej, płyty wiórowej, sklejki wodoodporne na rzecz 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na 2 zadania - w ilościach i asortymencie wymienionych odpowiednio w załącznikach nr 3, 4 do SIWZ – zestawienia cenowe przedmiotu zamówienia (do pobrania jako oddzielny plik) oraz załącznikach nr 7, 8 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia (do pobrania jako oddzielny plik). Zadanie Nr 1 - dostawa krawędziaków iglastych i drewna sosnowego żerdziowego i desek I. UWAGI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA : 1. Podane wymiary nominalne desek i bali odnoszą się do drewna o wilgotności 20% w stosunku do masy drewna zupełnie suchego. 2. Na czole lub w przypadku braku miejsca, na jednej z płaszczyzn tuż przy czole tarcicy powinny być umieszczone (na każdej sztuce) w sposób trwały następujące znaki: zielony punkt - znak klasy jakości, 3. Wilgotność tarcicy (desek i bali) w pakietach nie większa niż 25%, luzem nie większa niż 22%. II. UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY : 1. Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynów wg. Wykazy Odbiorców wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. 2. Przy każdej dostawie towaru Zamawiający wymaga obecności pisemnie upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, bez względu na sposób dostarczenia towaru – w przeciwnym razie przysługuje Zamawiającemu prawo nie przyjęcia towaru. 3. Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynów 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 730 ÷ 1300. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie (wg wykazu Odbiorców / adresatów) na min. 48 godz. przed dostawą towaru. Dostawę należy realizować: Zamówiony towar (każdy asortyment z osobna) na opakowaniach należy oznakować liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z arkusza ofertowego ( np. : poz. nr 1 lub nr 1 + nr 2 ). Towar nie oznakowany nie będzie przyjmowany do magazynów. Palety EURO, zwykłe, nietypowe (w tym palety do szkła) i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru. 4. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy zgodnie z treścią punktu 5. Rozładunek należy zapewnić zgodnie z punktem 1. (Należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). 5. Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości zamówienia do magazynów 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela 24 WOG) na dokumencie typu WZ. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału - wyrobu. 6. W sprawie wjazdu na teren danej jednostki lub instytucji wojskowej proszę o wcześniejsze ustalenia z osobami podanymi do kontaktów – jak punkt 5 – podając markę i nr rejestracyjny pojazdu oraz Imię i Nazwisko kierowcy/ów. III. Wykaz Odbiorców / adresatów: 1. JW. 2568 - Sekcja Obsługi Infrastruktury w Węgorzewie 11-600 Węgorzewo, ul. Gen. Józefa Bema 16 2. JW. 4808 - Sekcja Obsługi Infrastruktury w Gołdapi 19-500 Gołdap, ul. Wolności 8 3. JW. 2098 – Sekcja Zabezpieczenia Szkolenia 12- 250 Orzysz ul. Wojska Polskiego Zadanie Nr 2 – dostawa płyty osb, płyty pilśniowej, płyty wiórowej, sklejki wodoodpornej I. UWAGI DOTYCZĄCE OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykonawca w arkuszu ofertowym ma wycenić ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia bez względu na ilość materiału/wyrobu w paletach/opakowaniach pakowanych fabrycznie. II. UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY : 1. Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynów wg. Wykazy Odbiorców wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. 2. Przy każdej dostawie towaru Zamawiający wymaga obecności pisemnie upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, bez względu na sposób dostarczenia towaru – w przeciwnym razie przysługuje Zamawiającemu prawo nie przyjęcia towaru. 3. Dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności - zgodnie z – „Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.” Wszystkie dokumenty wymienione w tabeli powyżej po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynów 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza ofertowego (opisu przedmiotu zamówienia). Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. 4. Atesty i certyfikaty obowiązujące w UE przedstawione np. w języku angielskim będą honorowane jeżeli zostaną przetłumaczone na język polski – to samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE. 5. Zamówiony towar musi być dostarczony w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w "deklaracji zgodności" lub "certyfikacie zgodności" producenta. 6. Data produkcji (lub ważności) na opakowaniu musi być nadrukowana fabrycznie. Materiały, których data produkcji lub ważności będzie oznakowana w inny sposób (np. metkownicą , nalepką), a także materiały z etykietami zastępczymi nie będą przyjmowane do magazynów 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. 7. Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynów 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 730 ÷ 1300. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie (wg wykazu Odbiorców / adresatów) na min. 48 godz. przed dostawą towaru. Dostawę należy realizować: Zamówiony towar (każdy asortyment z osobna) na opakowaniach należy oznakować liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z arkusza ofertowego (np. : poz. nr 1 lub nr 1 + nr 2). Towar nie oznakowany nie będzie przyjmowany do magazynów. Palety EURO, zwykłe, nietypowe (w tym palety do szkła) i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru. 8. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy zgodnie z treścią punktu 5. Rozładunek należy zapewnić zgodnie z punktem 1. (Należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). 9. Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości zamówienia do magazynów 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela 24 WOG) na dokumencie typu WZ. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału - wyrobu. 10. W sprawie wjazdu na teren danej jednostki lub instytucji wojskowej proszę o wcześniejsze ustalenia z osobami podanymi do kontaktów – jak punkt 5 – podając markę i nr rejestracyjny pojazdu oraz Imię i Nazwisko kierowcy/ów. III. Wykaz Odbiorców / adresatów: 1. JW. 3797 - Sekcja Obsługi Infrastruktury w Giżycku 11-501 Giżycko, ul. 1-go Maja 11 2. JW. 2568 - Sekcja Obsługi Infrastruktury w Węgorzewie 11-600 Węgorzewo, ul. Gen. Józefa Bema 16 3. JW. 4808 - Sekcja Obsługi Infrastruktury w Gołdapi 19-500 Gołdap, ul. Wolności 8 4. JW. 2098 - Sekcja Obsługi Infrastruktury w Bemowie Piskim 12-208 Bemowo Piskie, ul. Kętrzyńskiego 1 5. JW. 1747 – magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 21 6. JW. 2098 – Sekcja Zabezpieczenia Szkolenia 12- 250 Orzysz ul. Wojska Polskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03419000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa powyżej (załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie o nie podleganiu wykluczeniu. 5. Zestawienie cenowe – załącznik nr 3, 4 do SIWZ. 6. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną