Przetargi.pl
Dostawa kostki brukowej i obrzeży betonowych oraz pozostałych wyrobów do remontu alejek spacerowych w Parku Słotwińskim

Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, Józefa Ignacego Kraszewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 472 55 60, 18 472 55 60 , fax. 18 472 55 01
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju
    Józefa Ignacego Kraszewskiego 7
    33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 18 472 55 60, 18 472 55 60, fax. 18 472 55 01
    REGON: 49189305500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kostki brukowej i obrzeży betonowych oraz pozostałych wyrobów do remontu alejek spacerowych w Parku Słotwińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki brukowej i obrzeży betonowych oraz pozostałych wyrobów do remontu alejek spacerowych w Parku Słotwińskim. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem materiałów budowlanych na potrzeby remontu alejek spacerowych w Parku Słotwińskim w Krynicy-Zdroju. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) kostkę brukową granit beżowy „creativ”, gr. 6 cm w ilości 250 m2; 2) kostkę brukową granit beżowy „kontur”, gr. 6 cm w ilości 2850 m2; 3) kostkę brukową granit czarny „kontur”, gr. 6 cm w ilości 300 m2; 4) obrzeże betonowe szare, wym. 8cm/25cm/100cm w ilości 2100 mb.; 5) piasek rzeczny w ilości 40 ton; 6) podsypkę żwirową pod kostkę o frakcji od 2 mm do 8 mm w ilości 480 ton; 7) cement portlandzki CEM II w ilości 13 ton; 8) kliniec o frakcji od 20 mm do 40 mm w ilości 10 ton. Wyżej wymienione ilości są maksymalnymi ilościami i mogą ulec pomniejszeniu w zależności od potrzeb. Jednocześnie zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego (gwarantowanego) zamówienia w danej pozycji asortymentu. Gwarantowany zakres zamówienia to 80% poziomu zamówienia. Prawem opcji objęte zostaje pozostałe 20% poziomu zamówienia (zakres poszerzony). Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia jedynie w zakresie gwarantowanym, natomiast uprawnieniem zamawiającego jest żądanie realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w całości, to jest w zakresie gwarantowanym i poszerzonym (objętym opcją). Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie szerszym niż gwarantowany, jeżeli zamawiający nie skorzysta ze swego uprawnienia do opcji albo skorzysta z tego uprawnienia w zakresie mniejszym niż określony. Zamawiający ma możliwość skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy, tj. do 30.09.2019 r. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Nabycie materiałów objętych opcją nastąpi po cenach jednostkowych podanych w ofercie wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnik może udzielać dalszych pełnomocnictw, jeżeli wynika to z treści udzielonego pełnomocnictwa (w przypadku udzielenia pełnomocnictwa dalszemu pełnomocnikowi, należy przedłożyć nieprzerwany ciąg pełnomocnictw wraz z dokumentami wskazującymi na upoważnienie do działania w imieniu wcześniejszych pełnomocników). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 i nast. ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 2291 ze zm./.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach