Przetargi.pl
Dostawa kopert z logo NFZ oraz papieru firmowego dla Śląskiego OW NFZ

Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7351547, 7351637 , fax. 327 351 636
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
    ul. Kossutha 13
    40-844 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 7351547, 7351637, fax. 327 351 636
    REGON: 15447382000300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kopert z logo NFZ oraz papieru firmowego dla Śląskiego OW NFZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert z logo NFZ oraz papieru firmowego dla Śląskiego OW NFZ, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa oraz we wzorze umowy. 2. W pkt 9 formularza oferty Wykonawca - poprzez wybór opcji TAK albo NIE - winien złożyć oświadczenie wskazujące, czy koperty oraz papier, który zostanie przez Wykonawcę wykorzystany do wykonania przedmiotu zamówienia, zostanie wytworzony z użyciem surowców wtórnych. Niniejsze ma związek z II kryterium oceny ofert (por. pkt XIII SIWZ). Wykonawca, który zobowiązał się do użycia do wykonania przedmiotu zamówienia kopert lub papieru wytworzonego z użyciem surowców wtórnych, na etapie realizacji zamówienia (umowy) zobligowany będzie potwierdzić wypełnienie niniejszego zobowiązania poprzez przedłożenie Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy stosownego oświadczenia producenta odpowiednio papieru lub kopert. Kwestię reguluje wzór umowy. Przez producenta należy rozumieć również przedstawiciela producenta. 3. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych w formularzu opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa oraz we wzorze umowy, które stanowią integralną część SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy stosownie do art. 144 ust.1 pkt 1 pzp. Formularz opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa określa standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust.2a pzp. 4. Wykonawca winien udzielić 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia oraz 24-miesięcznej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Bieg okresu gwarancji oraz rękojmi za wady liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany będzie wymienić na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o wadzie. 5. Miejsce wykonania zamówienia (miejsce dostawy): ul. Kossutha 13 w Katowicach (magazyn).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30199710-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: --- W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, Wykonawca składa oświadczenie wskazane w pkt VI pkt 2 SIWZ (o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).--- Kwestie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia reguluje SIWZ. UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X lit. B SIWZ dla pełnomocnictw.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach