Przetargi.pl
Dostawa koparko-ładowarki w ramach leasingu operacyjnego na okres 60 miesięcy z prawem opcji wykupu

Gminna Spółka Komunalna Sp. z o. o. z siedzibą w Kamieniu Małym ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Kamień Mały, Kamień Mały
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896443040
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Spółka Komunalna Sp. z o. o. z siedzibą w Kamieniu Małym
    Kamień Mały 4B
    14-200 Kamień Mały, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896443040
    REGON: 365833823
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gsk.ilawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koparko-ładowarki w ramach leasingu operacyjnego na okres 60 miesięcy z prawem opcji wykupu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki rok produkcji: 2017-2018 lub młodszy w ramach leasingu operacyjnego na okres 60 miesięcy z prawem opcji wykupu oraz jego ubezpieczenie w zakresie AC, OC, NNW, spełniającej wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawa o Ruchu Drogowym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Sposób realizacji: na koszt i ryzyko wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu do siedziby Zamawiającego. 4. Wymagania dotyczące umowy leasingu operacyjnego: 1) waluta – złoty polski, 2) okres finansowania 60 miesięcy w równych, stałych ratach przez cały okres leasingu, bez wpłaty własnej z możliwością wykupu (1% ceny początkowej). 3) opłata manipulacyjna 0%, 4) koszty opłaty ubezpieczenia OC, AC, NNW na kraje Unii Europejskiej w trakcie trwania umowy za pierwsze 12 miesięcy ponoszone będą przez Wykonawcę, koszty te należy skalkulować w racie leasingowej, 5) wszelkie koszty powstałe przy przekazaniu przedmiotu leasingu, takie jak transport do siedziby Zamawiającego, rejestracja koparko-ładowarki i wszystkie inne ponosi Wykonawca, 6) terminy płatności oraz wysokości rat leasingowych zostaną określone w umowie leasingowej, 7) termin zapłaty (np. opłaty wstępnej, rat leasingowych, opłaty wykupu i innych) zgodnie z umową, w tym: opłaty wstępnej 7 dni, rat leasingowych zgodnie z harmonogramem, sukcesywnie przez okres 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, , charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w załączniku nr 1 do wzoru umowy. 7. Koparko-ładowarka musi być produktem należytej jakości, kompletna, wolna od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 8. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2014.1502 z późń. zm.), gdyż przedmiotem zamówienia jest dostawa koparko-ładowarki i usługa leasingu. 9. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne, 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 SIWZ do SIWZ, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2. Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt, iż nie określił warunków udziału w postępowaniu nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia, a wymaga tylko złożenia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach