Przetargi.pl
Dostawa koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Ełk

Gmina Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, ul. Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 619 45 00 , fax. 87 619 45 01
  • Data zamieszczenia: 2016-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ełk
    ul. Kościuszki
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 619 45 00, fax. 87 619 45 01
    REGON: 79067109900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Ełk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Ełk. Minimalne dane techniczne koparko-ładowarki: - rok produkcji – 2016, - posiadająca deklarację zgodności lub certyfikat CE, - silnik wysokoprężny o mocy nie mniej niż 100 KM o pojemności min. 4 litry, spełniający normy emisji spalin Tier 4 final, - masa maszyny nie mniej niż 9 000 kg, - napęd na obie osie (4x4) z możliwością przełączenia, - felgi kół przystosowane do opon standardowych klasy premium, ogólnie dostępnych, nie mniej niż rozmiar 28 cali na obu osiach, - obie osie skrętne, tryb tzw. ”psi chód”, - blokada układu różnicowego 100%, uruchamiana pod obciążeniem, - most przedni wahliwy, - wspomaganie hydrauliczne układu kierowniczego, - automatyczna skrzynia biegów z możliwości wyboru ręcznego przełożeń, - układ elektryczny 12V z zabezpieczeniem przed wilgocią i negatywnym działaniem drgań, - system samopoziomowania łyżki ładowarkowej, - układ stabilizacji łyżki ładowarki, - układ koparki wyposażony w przesuw boczny wysięgnika koparkowego, - układ hydrauliczny kompensujący drgania układu koparkowego w czasie jazdy, - alternator o mocy co najmniej 110 amper, - dwa niezależne układy hamulcowe - hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się, działający na jedną lub dwie osie z możliwością hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu, - system hydrauliczny z możliwością dostosowania wydajności układu do bieżącego zapotrzebowania i ciśnieniu w układzie co najmniej 250 bar, wyposażony w wielotłoczkową pompę o zmiennej fazie pozwalającą na jednoczesne łączenie wszystkich ruchów części koparkowej, - wydajność pompy hydraulicznej min 160 l/min, - ciśnienie w układzie hydraulicznym nie mniej niż 250 bar, - stabilizatory tylne, niezależne, wysuwane hydraulicznie z regulacją luzu, - ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym (hydraulicznym), - głębokość kopania nie mniej niż 5,60 m, - wysokość załadunku mierzona od osi sworznia obrotu łyżki ładowarki nie mniej niż 3,5 m. Akcesoria: - łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna umożliwiająca ładowanie, spychanie, kopanie, chwytanie, rozściełanie i wyrównywanie o pojemności nie mniej niż 1,15 m3 z zębami oraz widłami do palet, - łyżka kopiąca o szerokości nie mniej niż 600 mm, łyżka do skarpowania o szerokości nie mniej niż 1500 mm, zrywak do wyrywania karczy, - pług do odśnieżania o szer. 3200 mm, sterowany hydraulicznie, 6 pozycyjny z wymiennymi listwami gumowymi u dołu, montowany na szybkozłącze, - szybkozłącze mechaniczne na ramieniu kopiącym, - kąt obrotu łyżki nie mniej niż 201 stopni, - sterowanie koparki za pomocą dźwigni, - skrzynia biegów, silnik, układ hydrauliczny od jednego producenta, - przechył łyżki ładowarki realizowany za pośrednictwem dwóch siłowników hydraulicznych, - obrotowy fotel operatora, amortyzowany pneumatycznie, z automatyczną kompensacją ciężaru i z pasami bezpieczeństwa, - drzwi kabiny po obu stronach, - izolacja dźwiękochłonna kabiny, - ogrzewanie i wentylacja kabiny, - fabryczny główny wyłącznik prądowy, - kabina operatorska spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS, - układ wydechowy z tłumikiem końcowym umiejscowiony poza polem widzenia operatora z boku kabiny, - wyposażenie: skrzynka narzędziowa; immobiliser; gaśnica; smarownica; trójkąt ostrzegawczy; ostrzegawcza lampa błyskowa o barwie pomarańczowej, - katalog części zamiennych na płycie CD-ROM, instrukcja obsługi w języku polskim, - gwarancja na cały pojazd bez ograniczeń i wyłączeń - nie krócej niż 12 miesięcy bez limitu godzin pracy pojazdu. Wykonawca w okresie gwarancji o której mowa w ust. 1 zapewni na własny koszt: obsługę serwisową, dojazd do maszyny, niezbędne materiały eksploatacyjne m. in. olej silnikowy, olej hydrauliczny, komplet filtrów, smary, płyn do układu chłodzenia, płyn układu wspomagania, płyn hamulcowy). - szkolenie operatorów w zakresie obsługi technicznej, - wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt bezpośrednio do siedziby zamawiającego przy ul. T. Kościuszki 28 A, 19-300 Ełk, na podstawie warunków zawartych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. - termin płatności - 30 dni od daty odbioru urządzenia, - wykonawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta urządzenia na terenie Polski co powinien poświadczyć odpowiednim dokumentem, - wykonawca musi posiadać odpowiednie zaplecze w postaci autoryzowanego serwisu stacjonarnego (warsztat naprawczy w promieniu do 100 km) oraz serwisu mobilnego zapewniającego serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z czasem reakcji nie dłużej niż 48h od dnia zgłoszenia usterki, - czas dostawy do 30 dni od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: PKO S.A. Nr 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Zwrotu wpłaconego wadium Wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 46 pkt 4a i 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach