Przetargi.pl
Dostawa koparko-ładowarki

Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg

  • Adres: 97371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
    ul. Kościuszki 5
    97371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
    REGON: 59064790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wola-krzysztoporska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koparko-ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej koparko-ładowarki kołowej z przeznaczeniem dla Referatu Wodociągów i Kanalizacji Urzędu Gminy w Woli Krzysztoporskiej, o parametrach: Dane techniczne: Rok produkcji : nie starsza niż 2012r. Moc silnika: min. 74 kW/2200 RPM Masa maszyny: nie więcej niż 8 700 kG Głębokość kopania: min. 5,8 m Przepracowany czas - do 5000 motogodzin Wyposażenie: - koła oś przednia 16,9x9x28, - koła oś tylna 16,9x9x28, - nowe szybkozłącze (łyżki kopiącej), - nowa łyżka kopiąca 60 cm, - łyżka przednia wielofunkcyjna (krokodyl, widły), - widły, - linia do młota, - fabrycznie nowy pług do odśnieżania (szerokość 3 m) skrętny na dwóch siłownikach z amortyzacją, sterowaniem z kabiny i oświetleniem ostrzegawczym, - układ SRS amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas transportu, - 3 tryby skrętu (przednia oś skrętna, obie osie skrętne, tryb kraba), - pojazd wyposażony w emblematy ostrzegawcze. Zamawiający wymaga, aby koparko-ładowarka była sprawna, gotowa do pracy, po skasowaniu luzów, umyta, bez ubytków lakierniczych, 1.2. Przedmiot zamówienia dostarczyć należy do Referatu Wodociągów i Kanalizacji Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska, adres: ul. Cmentarna 22, 97-371 Wola Krzysztoporska. 1.3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na etapie realizacji zamówienia komplet dokumentacji, instrukcji itp. w języku polskim, w tym dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu będącego przedmiotem zamówienia. 1.4. Kod CPV: 43261000-0 koparki mechaniczne 1.5. GWARANCJA Wykonawca udzieli zamawiającemu: - gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres minimum 1 miesiąca liczony od dnia odbioru końcowego, maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 6 miesięcy, - rękojmi za wady na okres równy zaoferowanemu okresowi gwarancji liczony od dnia odbioru końcowego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. Zgodnie z przepisem art.36b ust.1a Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw podwykonawców. Podwykonawca musi posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania czynności w ramach podwykonawstwa. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 10.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10.4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ PRZEZ WSZYSTKICH WYKONAWCÓW Do formularza ofertowego sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy dotyczące wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – NIE DOTYCZY, NIE JEST WYMAGANE. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2. 5) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. 6) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy, jeżeli uprawnienia te nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO PRZEZ WSZYSTKICH WYKONAWCÓW: (PROSIMY NIE SKŁADAĆ TYCH DOKUMENTÓW WRAZ Z OFERTĄ!) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach