Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. Jana Pawła II
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 647 800 , fax. 134 648 862
- Data zamieszczenia: 2018-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 59
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 134 647 800, fax. 134 648 862
REGON: 37030115000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://spgk.nowybip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa koparko-ładowarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania jest dostawa koparko-ładowarki do siedziby Zamawiającego. Oferowany pojazd musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w minimum 2017 roku, z seryjnej produkcji (nie będącej prototypem), przeznaczony dla krajów europejskich i ruchu prawostronnego, spełniający wymagania pojazdu dopuszczanego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo o ruchu drogowym. 2. Szczegółowa charakterystyka maszyny została zawarta w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 3. Zamawiający przewiduje średnią ilość motogodzin pracy maszyny: 800 mth/rok 4. W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie minimum 2 wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji oraz budowy koparko-ładowarki. 5. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązuje się do wykonywania bezpłatnych przeglądów okresowych maszyny w siedzibie Zamawiającego, w tym m.in. dojazd, robocizna, materiały eksploatacyjne np. filtry, uszczelki filtrów, korki spustowe, oleje, smary, płyny do układu chłodzenia oraz ich odbiór i utylizację w okresie trwania gwarancji. 6. Czynności przeglądu okresowego powinny kończyć się wydaniem Zamawiającemu karty serwisowej lub wpisem do książki serwisowej z określeniem m.in. wykonanych czynności, ilości i rodzaju użytych materiałów, wykazem osób wykonujących przegląd. 7. Oferowana przez wykonawcę cena musi uwzględniać koszt transportu maszyny do siedziby Zamawiającego. Termin oraz godzinę dostawy należy wcześniej ustalić telefonicznie lub mailowo z osobą wskazaną w punkcie I ust. 3. 8. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 9. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 12 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty o ile upoważnienie to nie wynika z innych załączonych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI
Dodano: 2021-02-17 - DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI
Dodano: 2020-12-02 - Dostawa koparko-ładowarki dla Rejonu Dróg Miejskich w Tarnobrzegu
Dodano: 2020-11-19 - Zakup koparko-ładowarki
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa koparko-ładowarki dla Rejonu Dróg Miejskich w Tarnobrzegu
Dodano: 2020-07-15 - DOSTAWA I ZAKUP UŻYWANEJ KOPARKO-ŁADOWARKI
Dodano: 2020-07-10 - Zaopatrzenie w sprzęt do utrzymania urządzeń wodnych służących zabezpieczeniu gospodarstw rolnych przed zalaniem, podtopieniem lub nadmiernym uwilgoceniem spowodowanym przez powódź lub deszcz nawalny – zakup (z dostawą) nowej koparki gąsienicowej
Dodano: 2020-06-23 - zakup koparki dla Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu
Dodano: 2020-02-12 - Dostawa fabrycznie nowej koparko – ładowarki dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brzozowie
Dodano: 2019-11-14 - Zakup i dostawa nowej koparko- ładowarki dla Gminy Wiśniowa.
Dodano: 2019-09-20