Przetargi.pl
Dostawa, konfiguracja oraz testowe uruchomienie mobilnego zewnętrznego systemu do wizualizacji wielkoformatowej na potrzeby Kancelarii Prezydenta RP.

Kancelaria Prezydenta RP ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6952863 , fax. 695-28-62
  • Data zamieszczenia: 2013-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezydenta RP
    ul. Wiejska 10 10
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6952863, fax. 695-28-62
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, konfiguracja oraz testowe uruchomienie mobilnego zewnętrznego systemu do wizualizacji wielkoformatowej na potrzeby Kancelarii Prezydenta RP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, konfiguracja oraz testowe uruchomienie mobilnego zewnętrznego systemu do wizualizacji wielkoformatowej (zarówno komputerowej jak i wideo) na potrzeby oprawy wizyjnej uroczystości państwowych odbywających się na terenie Pałacu Prezydenckim w Warszawie, Belwederu oraz innych obiektów Kancelarii Prezydenta RP. 2. Uwaga: Przed wszczęciem postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, Zamawiający działając w oparciu o postanowienia art. 31a-31c Ustawy przeprowadził dialog techniczny z zainteresowanymi wykonawcami, w zakresie niezbędnym do przygotowania opisu przedmiotu zamówienia. 3. Publiczna informacja o dialogu technicznym została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego (www.prezydent.pl) w dniu 22 maja 2013 r. 4. Celem organizowanego dialogu technicznego było pozyskanie fachowej wiedzy w wyniku konsultacji z potencjalnymi wykonawcami zamówienia i wypracowanie propozycji rozwiązań pozwalających na zaspokojenie potrzeb Zamawiającego, w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów i optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów oraz w sposób umożliwiający terminową realizację zadań. Kancelaria Prezydenta RP mając na uwadze rozwój systemów wizyjnych pozwalających na obserwację wydarzeń z bardzo dużej odległości oraz dostrzegając ogromne zainteresowanie ludności towarzyszące uroczystościom państwowym odbywającym się na terenie Pałacu Prezydenckiego, jak obchody Dnia Flagi Rzeczypospolitej Polskiej, Święta Narodowego 3 Maja, Święta Wolności organizowanego dla uczczenia rocznicy wyborów 4 czerwca 1989 roku, czy Narodowego Święta Niepodległości - w wyniku przeprowadzonego w/w dialogu technicznego (konsultacji technicznych) z potencjalnymi wykonawcami, którzy w ramach prowadzonej działalności gospodarczej świadczą usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia - dokonała optymalnego wyboru dotyczącego zapewnienia w przyszłości takiej oprawy wizyjnej uroczystości państwowych, która pozwoli na jak najbardziej aktywne uczestnictwo społeczeństwa w tych wydarzeniach. Do tej pory oprawa wizyjna w/w uroczystości zlecana była każdorazowo przez Kancelarię Prezydenta RP specjalistycznym podmiotom działającym na rynku usług wizyjnych, które oprócz kosztów wynajęcia samego sprzętu doliczały koszty transportu, montażu, wielokrotnych prób oraz obsługi na miejscu. Dostrzegając co raz większą skalę tego zjawiska i związany z tym efekt skali, Kancelaria Prezydenta RP w wyniku dialogu technicznego z zainteresowanymi wykonawcami wypracowała rozwiązanie, które w dłuższym czasie pozwoli na znaczące ograniczenie kosztów w tym zakresie, generując znaczne oszczędności dla budżetu państwa. Reasumując, przeprowadzony dialog techniczny pozwolił na zebranie niezbędnych informacji od podmiotów dysponujących praktyczną wiedzą w realizacji usług wizyjnych oraz wypracowanie optymalnych rozwiązań uwzględniających w najwyższym stopniu wymagania Zamawiającego wynikające z jego specyfiki działania oraz obiektywnych uwarunkowań technicznych, co znalazło odzwierciedlenie w przygotowanym poniżej opisie przedmiotu zamówienia. 5. Zakres zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. 6. Miejsce realizacji zamówienia: Warszawa 7. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi: a) być fabrycznie nowy i wyprodukowany w 2013 roku; b) być objęty co najmniej 24-miesięczną gwarancją na jego bezawaryjne funkcjonowanie; c) zostać oznaczony nalepkami pozwalającymi zidentyfikować wykonawcę (rozumiany jako dostawca sprzętu); d) być oznakowany numerem seryjnym i kodem kreskowym. 8. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń oraz podzespołów, posiadających numery seryjne w dwóch postaciach: a) wykazu sprzętu z numerami seryjnymi; b) arkusza gwarancyjnego zawierającego zobowiązania wynikające z umowy. 9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym, określonym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego sprzętu nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302310007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ust 2 ustawy, nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prezydent.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach