Przetargi.pl
Dostawa, konfiguracja, instalacja wyposażenia w ramach realizacji projektu „Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 48 w Poznaniu”

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, konfiguracja, instalacja wyposażenia w ramach realizacji projektu „Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 48 w Poznaniu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, konfiguracja, instalacja wyposażenia (sprzęt komputerowy) dla szkoły w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 48 w Poznaniu”. Szczegółowe wytyczne do realizacji zamówienia zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, pierwszej jakości. Wymagane jest zapewnienie minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. Wymagane jest zapewnienie minimum 24-miesięcznego okresu bezpłatnych przeglądów serwisowych. 2.Aspekt środowiskowy Oferowany sprzęt (monitory, komputery, urządzenia typu All-in-one) musi być zgodny z normą minimum Energy Star 5.0 lub równoważną. Oferowane monitory muszą być zgodne z TCO 03 lub wyższym. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania oprogramowania równoważnego. W takim przypadku, Wykonawca jest zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą dowodu, że oferowane przez niego rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest również do pokrycia wszelkich możliwych kosztów, wymaganych w czasie wdrożenia oferowanego rozwiązania, a w szczególności związanych z dostosowaniem infrastruktury informatycznej, oprogramowania nią zarządzającego, systemowego i narzędziowego (licencje, wdrożenie), serwisu gwarancyjnego oraz kosztów certyfikowanych szkoleń dla administratorów i użytkowników oferowanego rozwiązania. 4. Warunkiem prawidłowej realizacji projektu jest działanie zgodne z wytycznymi zawartymi m.in. w: umowie dofinansowanie nr RPWP.09.03.03-30-0050/16-00. 5.Warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wykonawca w dniu podpisania umowy na wykonanie zamówienia, przedłoży Zamawiającemu: - projekty umów o podwykonawstwo z podmiotami, na zasobach których polega Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których opis sposobu dokonywania oceny spełniania zawarto w specyfikacji, - dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż kwota złożonej oferty (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach