Przetargi.pl
Dostawa końcówek do pipet dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Kazimierzowska 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 632 64 59 , fax. 25 632 55 84
  • Data zamieszczenia: 2023-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
    ul. Kazimierzowska 29
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 632 64 59, fax. 25 632 55 84
    REGON: 8212068188
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.mazowsze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa końcówek do pipet dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1: Dostawa końcówek do pipet z dwoma warstwami filtra - zgodnie z zapisami Rozdziału III SWZ.Pakiet nr 2: Dostawa końcówek do pipet i dozowników - zgodnie z zapisami Rozdziału III SWZPakiet nr 3: Dostawa końcówek do Evo 100 - zgodnie z zapisami Rozdziału III SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437110-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach