Przetargi.pl
Dostawa komputerów z oprogramowaniem w ramach projektu /Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Krzyżanowice/ realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2015-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    ul. Główna 5
    47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów z oprogramowaniem w ramach projektu /Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Krzyżanowice/ realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres dostaw związanych z realizacją projektu: /Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Krzyżanowice/ współfinansowanego ze środków wspólnotowych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, 8 Oś priorytetowa. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, obejmuje następujące segmenty: 1. Dostawę komputerów wraz z niezbędnym oprogramowaniem, 2. Ubezpieczenie dostarczonych komputerów dla Beneficjentów Ostatecznych w okresie do 30.06.2015 r., liczonym od momentu zakończenia dostaw, 3. Usługi asysty technicznej i utrzymania w sprawności dostarczonych komputerów w okresie do 30.06.2015 r. Szczegółowy zakres dostaw i wdrożenia oraz wymagania w stosunku do materiałów i urządzeń określa Załącznik nr 8 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Dostawy należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia /Załącznik nr 8/. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach i jakości spełniających wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia, potwierdzonych certyfikatem producenta. Użyte w Opisie przedmiotu zamówienia nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne w czasie wbudowania i eksploatacji nie gorsze od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego - jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że urządzenia czy materiał /wyrób/ jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały /wyroby/ do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne /pod rygorem odrzucenia oferty/. W przypadku wątpliwości co do parametrów urządzeń wskazanych w ofercie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, przed podpisaniem umowy, do dostarczenia w terminie wcześniejszym niżby to wynikało z harmonogramu prac, w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania na własny koszt do siedziby Zamawiającego: 1. Komputer przenośny dla Jednostek Podległych Gminie i Beneficjentów Ostatecznych /wraz z niezbędnym systemem operacyjnym, kompletem oprogramowania dodatkowego określonym szczegółowo w SIWZ oraz oprogramowaniem testującym pozwalającym zmierzyć parametry wydajnościowe jednostki i potwierdzić wymagane parametry SIWZ/ - po 1 komplecie dla JPG i BO, 2. Pakiet oprogramowania biurowego i antywirusowego dla Jednostek Podległych Gminie i Beneficjentów Ostatecznych - 1 komplet, i wykazania spełnienia wymaganych w Załączniku nr 1 do SIWZ /Tabele 1,2,3,4,5,6/ parametrów i wyników testów /Załącznik nr 6 do SIWZ - Program Testów/ przez ich uruchomienie na dostarczonym sprzęcie. Z przeprowadzonych testów zostanie sporządzony protokół podpisany przez przedstawicieli obu stron bez zastrzeżeń. W przypadku niedostarczenia tych urządzeń, nie uruchomienia sprzętu oraz niezgodności wyników przeprowadzonych testów z wymaganiami zawartymi w SIWZ oferta zostanie odrzucona. Sprzęt dostarczony przez Wykonawców do przeprowadzenia testów pozostanie w siedzibie Zamawiającego do upływu terminu przewidzianego do wniesienia środka ochrony prawnej, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, pozostanie do dnia odbioru dostawy i będzie stanowił wzorzec. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części /zakres/ zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania wszelkich procedur wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych GIODO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 14605.00 zł. /słownie: czternaście tysięcy sześćset pięć złotych i zero groszy/ Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. Pieniądzu, 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm./. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Krzyżanowice, nr rachunku: Bank Spółdzielczy 33 84740007 2001 0000 0013 0015. Wadium musi znaleźć się na w/w rachunku przed terminem określonym w Rozdziale XI pkt 1 p-pkt 2 /odnosi się to nie tylko do daty, ale i godziny wpływu na rachunek/. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty; dokument ten nie powinien być spięty na trwałe z ofertą /z uwagi na wymóg art. 46 ust.1 ustawy - zwrot wadium/. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje bezwarunkowa wpłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust.2 pkt.5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania ofert złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawcy, biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach, określonych w art. 46 ustawy. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzyzanowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach