Przetargi.pl
DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, MONITORÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH A4 DLA PROKURATURY REGIONALNEJ W SZCZECINIE

Prokuratura Regionalna w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-260 Szczecin, Mickiewicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 441 09 57 , fax. 91 4416605
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Regionalna w Szczecinie
    Mickiewicza 153
    71-260 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 441 09 57, fax. 91 4416605
    REGON: 363868183
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, MONITORÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH A4 DLA PROKURATURY REGIONALNEJ W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów i urządzeń wielofunkcyjnych A4 (zwanego dalej „towarem”) dla Prokuratury Regionalnej w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4, 5 i 6 do SIWZ, obejmujące wzory umów oraz opisy wymagań technicznych sprzętu będącego przedmiotem dostawy. CZĘŚĆ I – Załącznik nr 4; obejmuje dostawę komputerów stacjonarnych - 30 szt. CZĘŚĆ II – Załącznik nr 5; obejmuje dostawę monitorów – 60 szt. CZĘŚĆ III – Załącznik nr 6; obejmuje dostawę urządzeń wielofunkcyjnych – 25 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść, przed upływem terminu składania ofert (decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego) w wysokości: 1) W części I – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 2) W części II – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), 3) W części III – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). UWAGA: Zaleca się wyraźnie oznaczenie Wykonawcy oraz części, na które wnosi się wadium, np. w tytule przelewu. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy wpłacić je na rachunek bankowy prowadzony w: NBP O/O Szczecin nr: 49 1010 1599 0523 7313 9120 0000, przed upływem terminu składania ofert. 4. W pozostałych przypadkach oryginalny dokument wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji muszą w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązania gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 8 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta odrzucona. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8 ppkt. 2. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 14. W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) Formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. formularz należy złożyć w oryginale. 2) Oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem IV pkt. 3 ppkt. 1 SIWZ, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) Oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem IV pkt. 3 ppkt. 2 SIWZ, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Zobowiązania podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem IV pkt. 3 SIWZ, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) Odpowiednie pełnomocnictwa – tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XI pkt. 1 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII pkt. 1 SIWZ), Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy Podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców), W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) Opis wymagań technicznych sprzętu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, wskazując oferowane parametry techniczne urządzeń. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. formularz należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach