Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-012 Łódź, ul.Kilińskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6324034 , fax. 42 6324130
- Data zamieszczenia: 2018-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
ul.Kilińskiego 102
90-012 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6324034, fax. 42 6324130
REGON: 004345575 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mops.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów osobistych oraz urządzeń wielofunkcyjnych i pakietu oprogramowania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa komputerów osobistych oraz urządzeń wielofunkcyjnych i pakietu oprogramowania. Laptop model 1 - 20 sztuk, Laptop model 2 - 1 sztuka, Zestaw komputerowy 83 sztuki, Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 1 sztuka, Urządzenie wielofunkcyjne 44 sztuk wymagania minimalne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: IBAN: PL 30 1560 0013 2025 0000 0172 0007 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania: Numer sprawy 22/2018 4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. 5. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedziby; Nr sprawy 22/2018 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a 90-012 Łódź Beneficjentem poręczenia /gwarancji (Zamawiającym) jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a 90-012 Łódź , 6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 6.3 kwotę wadium, 6.4 termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, 6.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 6.5.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 6.5.2 którego oferta została wybrana: 6.5.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.5.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.5.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt 9.6 SIWZ. 8 Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 9 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-10-02 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2023-09-12 - Dostawa sprzętu komputerowego (2 części).
Dodano: 2023-06-01 - "Cyfrowa Gmina"
Dodano: 2023-03-27 - Dostawa zestawów komputerowych z monitorami i oprogramowaniem biurowym oraz laptopów – część 1 tj. dostawa zespołów komputerowych Dell OptiPlex 5080SFF/P2219H z monitorami i oprogramowaniem biurowym (200 zestawów) w konfiguracji zgodnej z wymaganiami Zamawiającego
Dodano: 2021-04-23 - Dostawa sprzętu w ramach projektu „Informatyk XXI wieku”
Dodano: 2021-02-07 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa sprzętu komputerowego i dydaktycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie w ramach realizacji projektu „Uczmy ciekawiej”
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2020-12-08 - Dostawa sprzętu w ramach projektu „Informatyk XXI wieku”
Dodano: 2020-11-27