Przetargi.pl
Dostawa kompozycji roślinnych, dekoracyjnych oraz bieżąca pielęgnacja roślin

Kancelaria Sejmu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226942234 , fax. +48226941149
  • Data zamieszczenia: 2019-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu
    Wiejska 4/6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226942234, fax. +48226941149
    REGON: 001103340
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kancelaria Sejmu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kompozycji roślinnych, dekoracyjnych oraz bieżąca pielęgnacja roślin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kompozycji roślinnych i dekoracyjnych oraz bieżąca pielęgnacja roślin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03121200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 500 zł (dwa tysiące pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i zawierać Formularz asortymentowo – cenowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Formularza oferty. 2. Do oferty każdy Wykonawca załączy: Oświadczenia aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3), 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Próbki w postaci zdjęć. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą 12 zdjęć. Pod pojęciem zdjęcia Zamawiający rozumie zarówno odbitkę fotograficzną jak i wydruk na papierze fotograficznym lub zwykłym. Zdjęcia, które Wykonawca złoży wraz z ofertą powinny być kolorowe, matowe, w formacie A4 oraz przedstawiać niżej wymienione kompozycje roślinne i dekoracyjne: 1) patera okrągła mała - średnica ok. 20 – 25 cm, (7-10 szt. kwiatów ciętych) – 2 zdjęcia dwóch różnych kompozycji, 2) patera okrągła średnia - średnica ok. 30 – 35 cm, (10-15 szt. kwiatów ciętych) – 2 zdjęcia dwóch różnych kompozycji, 3) patera podłużna duża – długość ok. 90 cm, szerokość ok. 30 – 40 cm (20-30 szt. kwiatów ciętych) – 2 zdjęcia dwóch różnych kompozycji, 4) wazon średni - wysokość ok. 30 - 40 cm (20 – 25 kwiatów ciętych) - 2 zdjęcia dwóch różnych kompozycji w wazonie, 5) stroik bożonarodzeniowy mały – średnica ok. 20 – 25 cm - 1 zdjęcie, 6) stroik bożonarodzeniowy średni – średnica ok. 30 – 40 cm – 1 zdjęcie, 7) stroik bożonarodzeniowy owalny duży –długość ok. 90 cm, szerokość ok. 30 – 40 cm - 1 zdjęcie, 8) choinka bożenarodzeniowa o wys. od ok. 70 do ok. 100 cm wykonana z naturalnych gałęzi drzew iglastych z przybraniem – 1 zdjęcie. Kompozycje przedstawione na zdjęciach złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą będą oceniane w kryterium „Estetyka”. 4. Pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie); 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej; 6. Zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych – w formie pisemnej; 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien: 1) zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w imieniu wykonawców zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. 2) być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. 8. Oferty oraz wszelkie inne oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem – odrębnie i jednoznacznie wskazanych przez Wykonawcę – informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r. poz. 419, ze zm.). Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych: nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 1 Rozdział III SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.2. składa dokumenty zgodne rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126, ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach