Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
- Data zamieszczenia: 2011-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
ul. Kościuszki 131 131
50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
REGON: 93195012300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kompletnego systemu kolejkowego dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń i oprogramowania umożliwiających zarządzanie ruchem interesantów, stanowiących kompletny System Kolejkowy, a także zainstalowanie i uruchomienie podzespołów wchodzących w skład tego systemu wraz z modułem raportów i analiz, funkcją umawiania wizyt klientów przez urzędnika bądź przez samego interesanta z wykorzystaniem formularza internetowego, oraz modułem informacyjno-przywoławczym na monitorze LCD. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym zakresem prac, znajduje się w specyfikacji technicznej Systemu Kolejkowego, stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Tadeusza Kościuszki 131. 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia oraz harmonogram prac, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty Formularz spełniania podstawowych wymagań funkcjonalnych i technicznych pozwalający na ocenę zgodności z wymaganiami Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt. 3) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 5) Wykonawca wraz z Systemem Kolejkowym dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające udzielenie gwarancji dla wszystkich komponentów wchodzących w skład Systemu Kolejkowego, w tym oprogramowania, 6) bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania Protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń i upływa 24 miesiące od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego, 7) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru dostarczy Zamawiającemu wykaz danych umożliwiających zgłoszenie awarii i usterek, w szczególności adres strony WWW, adres poczty elektronicznej oraz numery telefonów i faksów, 8) ewentualne naprawy gwarancyjne będą odbywały się w miejscu, w którym System Kolejkowy objęty gwarancją znajduje się w chwili zgłoszenia wadliwego działania, 9) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z dojazdem serwisu i usunięciem awarii (w tym wymiana na nowe części) stwierdzonej w przedmiocie niniejszej umowy, obciążają Wykonawcę, 10 usunięcie awarii komponentów sprzętowych Systemu przez Wykonawcę powinno nastąpić najpóźniej w drugim dniu roboczym od dnia zgłoszenia awarii, 11) gdy zaistnieje przypadek niemożności usunięcia awarii w w/w terminie na czas naprawy Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż sprzęt naprawiany, oraz zapewni bezpłatną dostawę, montaż i uruchomienie tego sprzętu najpóźniej następnego dnia roboczego po upływnie, 12) po każdej naprawie Wykonawca przesyła drogą elektroniczną na adres komunikacja@powiatwroclawski.pl lub faksem pod numer 71 7221762 potwierdzenie naprawy, w formie protokołu, zawierającego opis usterki oraz sposób naprawy. Oryginał protokołu należy przesłać na adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, 13) Wykonawca zapewni Zamawiającemu wsparcie techniczne hot-line w godzinach pracy Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu. 14) Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty wzór dokumentu gwarancyjnego na dostarczane urządzenia i oprogramowanie, celem stwierdzenia, czy jego zapisy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w pkt. 7-14 niniejszego ustępu . 15) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481510001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługi informatyczne
Dodano: 2015-07-22 - System zarządzania jakością i system kolejkowy
Dodano: 2013-10-23 - Dostawa stacji komputerowej i oprogramowania rekonstrukcyjnego na potrzeby realizacji projektu POIG.01.01.02-00-022/09, znak postępowania: AC/BZP/124/2013
Dodano: 2013-07-04 - System kolejkowy zapewniający obsługę klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1
Dodano: 2013-06-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzającego ruchem klientów oraz szkolenie pracowników w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bolesławcu.
Dodano: 2010-10-29 - Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż systemu wspomagającego zarządzanie obsługą klienta, dostawę i instalację infokiosków, modernizację infokiosku, dostawę i instalację monitora wielkoformatowego, instalację projektorów multimedialnych, dostawę i instalację ekranów projekcyjnych oraz rozbudowę sieci komputerowej
Dodano: 2010-10-20 - W10/ZP/19/10
Dodano: 2010-03-02