Przetargi.pl
Dostawa kalendarzy (planszowych, trójdzielnych, biurkowych stojących, książkowych, kieszonkowych) na rok 2021.

Kancelaria Sejmu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226942234 , fax. +48226941149
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu
    Wiejska 4/6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226942234, fax. +48226941149
    REGON: 00110334000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kalendarzy (planszowych, trójdzielnych, biurkowych stojących, książkowych, kieszonkowych) na rok 2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa kalendarzy (planszowych, trójdzielnych, biurkowych stojących, książkowych, kieszonkowych) na rok 2021.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30199792-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ. 2. Do oferty należy załączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do Rozdziału III SIWZ; 2) wzory kalendarzy (próbek): a) kalendarza planszowego – w części A postępowania; opis próbki (wymagane parametry): - format min. A3, - objętość min 12 kart, - druk min. 4+0 (CMYK), papier kreda matowa 200 – 250 g, - oprawa: spirala po krótszym boku, b) kalendarza trójdzielnego – w części B postępowania; opis próbki (wymagane parametry):Nie - trzy kalendaria u góry komplet kart zaczynający się od miesiąca poprzedzającego, u dołu komplet kart zaczynający się od miesiąca następnego, - druk główki: min. 4+0 (CMYK), folia matowa lub błyszcząca, - główka oklejana z efektem wypukłości, - listwa foliowa ze znacznikiem, c) kalendarza biurkowego stojącego (składanego) – w części C postępowania; opis próbki (wymagane parametry): - format po rozłożeniu min. A 4, - trzy ścianki z tektury, dwie z nich połączone rowkiem okleiny, trzecia połączona spiralą (łącznie z kalendarium), spirala, po dłuższym boku, u góry kalendarza, - druk oklejki i wyklejki oraz druk kalendarium od 2 kolorów do 4 kolorów, - do podstawy przyklejone bloczki lub zakładki indeksujące, d) kalendarza książkowego w okleinie wymaganej przez Zamawiającego lub równoważnej albo wzór kalendarza książkowego w dowolnej okleinie wraz z próbką okleiny wymaganej przez Zamawiającego lub równoważnej (próbka okleiny w formacie nie mniejszym niż A6) – w części D postępowania; opis próbki (wymagane parametry): - format bloku 168 x 240 mm (± 10 mm), - druk 2+2, szary – standard i burgund – standard, - arkusze szyte nićmi, - papier satynowany biały 90 g. Wzory, o których mowa w pkt a – d, są próbkami, podlegającymi ocenie w kryterium oceny ofert „Jakość”, odpowiednio w części A, B, C i D postępowania. Próbki będą stanowiły wzory, posiadające cechy (parametry) kalendarzy, będących przedmiotem dostawy. Próbki powinny potwierdzać również, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego opisane w Rozdziale II (możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia). Próbki muszą zawierać informację zamieszczoną na kalendarzu lub przedłożoną w formie oświadczenia, w której Wykonawca potwierdzi, że wykonał załączony do oferty kalendarz (próbkę). 3) pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (obowiązek wskazania adresu bazy nie dotyczy Wykonawców z Polski). Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej; 5) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia - w formie pisemnej. Nazwy firm podwykonawców Wykonawca podaje odpowiednio w Załączniku nr 1 Rozdziału III SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach