Przetargi.pl
‘‘Dostawa jednostki inspekcyjno – patrolowej dla potrzeb UMS’’

Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, Plac Batorego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4403423, 4403523 , fax. 914 403 441
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
    Plac Batorego 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4403423, 4403523, fax. 914 403 441
    REGON: 14501700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl;

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ‘‘Dostawa jednostki inspekcyjno – patrolowej dla potrzeb UMS’’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej fabrycznie nowej jednostki pływającej wraz z wyposażeniem. Jednostka przeznaczona będzie do patrolowania akwenów wodnych, wykrywania zagrożeń ekologicznych, kontroli prawidłowości wykonywanych połowów, zwalczania kłusownictwa, ratowania życia na polskich obszarach morskich i wodach śródlądowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34521000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000 PLN (słownie dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Urzędu Morskiego w Szczecinie w Narodowym Banku Polskim O/O Szczecin nr 06 1010 1599 0028 9913 9120 0000. Jako tytuł przelewu należy wskazać: Wadium w postępowaniu – Dostawa jednostki inspekcyjno-patrolowej dla potrzeb UMS. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą – załączając na Platformie w zakładce ‘’Oferty’’- poprzez wybranie polecenia ‘’dodaj dokument’’ w postaci dokumentu elektronicznego w formie, w jakiej zostało ustanowione przez gwaranta, tj. oryginał dokumentu elektronicznego opatrzony podpisem elektronicznym kwalifikowanym przez wystawiającego. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Skarb Państwa – Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie z siedzibą w Szczecinie Plac Stefana Batorego 4”. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. a)elektronicznie za pomocą Platformy zakupowej https://ums.ezamawiający.pl, b) w sposób tradycyjny na piśmie. 1. Doformularza ofertowego należy dołączyć: 1) oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ o braku podstaw wykluczenia z postępowania na postawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4; 2) oświadczenie Wykonawcy ospełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp, według wzorustanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; 4) pełnomocnictwo(o ile dotyczy); 5) dowody potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich określające w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach,którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizujedostawy, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach