Przetargi.pl
Dostawa jednostek centralnych do pracy biurowej, w tym o podwyższonej wydajności, monitorów i laptopów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10521 Olsztyn, ul. Partyzantów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 895 225 205
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 42529
    10521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 895 225 205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jednostek centralnych do pracy biurowej, w tym o podwyższonej wydajności, monitorów i laptopów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów, jednostek centralnych do pracy biurowej oraz jednostek centralnych o podwyższonej wydajności a także monitorów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ oraz w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Wykonawca w swojej ofercie zobowiązany jest podać producenta oraz oznaczenie handlowe oferowanego asortymentu. 5. Wymagana gwarancja na urządzenia będące przedmiotem zamówienia wynosi 24 miesiące od daty podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ilościowo – jakościowego. Zamawiający będzie dodatkowo punktował oferty z dłuższym terminem gwarancji. 6. Termin realizacji zamówienia - jednorazowa dostawa do dnia 21.12.2018 r. 7.Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 a ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane w niezbędnym terminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 6.500,00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset 00/100 złotych) W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu, złożyć w placówce Zamawiającego, do czasu składania ofert. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, tj. 29.11.2018 r. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego 45 1010 1397 0051 0613 9120 0000, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium do przetargu na dostawę jednostek centralnych do pracy biurowej, w tym o podwyższonej wydajności, monitorów i laptopów (Z-t-P/46/18)”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ, podpisany przez Osoby Uprawnione i zawierający oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zamówienie w terminie wskazanych w SIWZ, 2.  oświadczenie o wykluczeniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ);  3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 4 do SIWZ);  4. Formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.  5.(Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6. (Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.  7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzony przez Wykonawcę, zawierający wszystkie dane niezbędne do weryfikacji zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.  8.wydruk testu PassMark Average CPU Mark zaoferowanego procesora dla pozycji nr 1, nr 2 i nr 3 formularza cenowego,  9. wykaz dostaw sporządzony zgodnie ze wzorem, który stanowi Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.  10. dla pozycji nr 1, nr 2 i nr 3 formularza cenowego: - Certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym co najmniej Windows 10 lub oświadczenie Producenta lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymogu. -Deklaracja zgodności CE oferowanych modeli komputerów przenośnych lub oświadczenie Producenta lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymogu. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć deklarację zgodności CE najpóźniej w dniu dostawy sprzętu. - Certyfikat ISO 9001 (lub równoważnej) lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi - odpowiadającej normie ISO 9001. Na podstawie art. 9 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ze względu na techniczny charakter w/w dokumentów, Zamawiający dopuszcza, aby w/w dokumenty zostały złożone w języku polskim lub w języku angielskim za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w języku polskim. 11. dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach